Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Var vel han etter lappen dette, han kjøpte det i allefall vet ikkje om han monterte det, eg brukte dette i ca 2 uker, ser det ut som om det er brukt mer så har han hatt dette på.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Når solgte du det? Han jeg kjøpte bilen av sa det kun hadde vært 2 eiere før han. En dame som bare kjørte den i fin-vær, og han som mistet lappen... Hm.. Var det kanskje en imellom der også...?
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Du bor i Oslo og det gjør jo mange andre medlemmer også.
Skulle jo ikke være noe problem å komme til deg og montere dette filteret.
Skulle gjerne tatt den en gang jeg var i hovedstaden, men har for tiden ikke bil.....
Bilen min står til vinterlagring for øyeblikket, og jeg har ikke tenkt å ta den ut før i starten av april (kommer ann på været). Men det hadde jo vært greit å fått montert filteret før bilen kommer ut... Og jeg som er satt opp med flere enn de normale 2 tomlene kunne gått tenkt meg litt hjelp
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Dette klarer du fint selv er jo bare noen slange klemmer og resten gjøres av seg selv.