Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sett endel som handler på ebay her..
er det noe ide å handle stylingsett der?
sett dem har endel... blant annet.. dette såkalte "vader" settet..
Men det virker litt usikkert med tanke på pris.. veeeldig billig!..??
btw.. kan noen sjekke Teknisk delen av forumet? har et spm der oxo
Kennge wrote:klar over at det ikke var hele kit.
men allikevel 10 dollars??
Kan være lurt å sjekke Shipping&Handling prisen..
Jeg handla meg filter til kamra mitt, og da var det billigste det dyreste (når jeg la til S&H)
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
_mx5_Rune_ wrote:tenkte jeg kunne komme med mitt spørsmål her istedet for å lage en ny topic.. noen som vet hva frakt av 4felger fra USA vil koste sånn ca?
Ca 1000,- Med båtfrakt hos magnum. Du kan regne selv, 4 17" felger er ca 300 L i volum og oppimot 30 kg(avhengig av felgtype så klart)
Faktisk blir det ca 1000,- med flyfrakt også når man regner på det..
_mx5_Rune_ wrote:ikke værre? trodde det var mye dyrere..
Har aldri kjøpt noe fra statene selv, men ut ifra prislistene til magnum tror jeg ikke det skal være langt fra fasiten. Er ikke så dyrt med båt, men tar gjerne en måned før du får varen, mens fly går det en uke +/-, men ved fly koster det en del om du sender store pakker. så om du bestiller stylingkit fly, kommer prisen på oppimot 8000 kr siden pakken er så stor(nærmere 1400 L), mens sender du med båt koster det rundt 3000. Se på magnum.no for priser, og hør med ebay-selger om volum på varen.
Ja, mellom 1000 å 1500 kr. Er ikke så gale prier det der. Problemet med mange av felgene over there, er t det ikke er alle firmaer som gidder å sende til norge, så du får ikke kjøpt de en gang. Der kommer magnum inn og er en reddende engel, og ikke så djevelsk i pris heller..