Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hadde kansje også gått.. men synes å huske at låvedørene på nsx var hakket bredere enn på mx5 uten at jeg skal si det for sikkert.. men har ikke sett de ved siden av hverandre for å si det slik..
Lyktene på den sorte bilen har jeg sett før, så det er vel noen som produseres. Men de lyktene på den sølvgråe bilen var jo nyyydelige! Det kan ikke være aftermarketlykter ment for rx7?
Thamun wrote:Lyktene på den sorte bilen har jeg sett før, så det er vel noen som produseres. Men de lyktene på den sølvgråe bilen var jo nyyydelige! Det kan ikke være aftermarketlykter ment for rx7?
Selges i USA.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Thamun wrote:Lyktene på den sorte bilen har jeg sett før, så det er vel noen som produseres. Men de lyktene på den sølvgråe bilen var jo nyyydelige! Det kan ikke være aftermarketlykter ment for rx7?
Selges i USA.
som kit til rx7 eller miata?? Hvor?
- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
Thamun wrote:Til miata. Tror det er et "Brainstorm Products Flush Headlight Conversion". Legg merke til TROR
Mente da lyktene på den sorte bilen. Kanskje lyktene på den sølvgrå bilen lages i japan. Er jo en høyreratta bil med noe asiatiske tegn på skiltet. Noen som har sett noe lignende før. Har tenkt å skaffe meg nye vippelykter, men litt kjedelige med de vanlige low-pro lyktene som alle har. Må ha noe litt spesielt
Selges i USA.
som kit til rx7 eller miata?? Hvor?
Selges som Kit til miata.. Har linken liggende ett sted..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive