Skifte frontlykter, til custom
Moderator: Styremedlemmer
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
Bør og tenke på at treffer man på den "rette" tekniske kontrollen med "rette" jevelen fra biltilsynet som ser at ikke lyktene er korekt merket for europa så får man ett problem...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
"Den er importert fra usa og var sånn." sier jeg da.. røde blinklys er ikke lov i norge, men siden det er lov i usa, er det lov å ha dette på importerte biler også. Men sant som du sier, om du blir stoppet i feil kontroll så.glaibilenmin wrote:Bør og tenke på at treffer man på den "rette" tekniske kontrollen med "rette" jevelen fra biltilsynet som ser at ikke lyktene er korekt merket for europa så får man ett problem...
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- glaibilenmin
- 7200 RPM
Og det er jeg fullt klar over. Skal mye til for at en kontrollør klarer å se at lyktene er bytta om. De ser vel at lysene ikke har merke eller at de er feil innstillte.glaibilenmin wrote:Men er ikke right hand drive i usa
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- glaibilenmin
- 7200 RPM
Kjenne en del mekanikere... vet og korsen dei ser på lysa på en bil...
Har ett fast holdepunkt på verkstedveggen som dei ser etter... om dei merker noe serlig avvik så måler dei lysa med maskin
Har ett fast holdepunkt på verkstedveggen som dei ser etter... om dei merker noe serlig avvik så måler dei lysa med maskin
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Ja, har også måttet testa lysene mine på slik måle-plate da jeg bytta til uorginale på min forrige bil. Dette var på etterkontroll på eu'n. Men var det ikke snakk om stoppet av kontrollør da..? Tviler på at de har med seg hele verkstedet ute i felten. Det er det jeg sier: de får ikke til å se det med blåtte øyet om de stopper deg etter veien..glaibilenmin wrote:Kjenne en del mekanikere... vet og korsen dei ser på lysa på en bil...
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- glaibilenmin
- 7200 RPM
nei da er det kun merkinga som kan avsløre deg
og da snakker man MAX uflax
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Ja men det er jo akkurat det jeg sier. I usa må man ikke ha denne e-merkinga, så da kan man skylde på det.glaibilenmin wrote:nei da er det kun merkinga som kan avsløre deg
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Men det holder ikke at bilen er importert i fra USA, den skal bygges om til norsk std ved import.. Men hvis den er tatt inn som flyttegods, da trenger ikke bilen å bygges om..friskus wrote:"Den er importert fra usa og var sånn." sier jeg da.. røde blinklys er ikke lov i norge, men siden det er lov i usa, er det lov å ha dette på importerte biler også. Men sant som du sier, om du blir stoppet i feil kontroll så.glaibilenmin wrote:Bør og tenke på at treffer man på den "rette" tekniske kontrollen med "rette" jevelen fra biltilsynet som ser at ikke lyktene er korekt merket for europa så får man ett problem...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Nei, kun pris jeg fikk vite i første omgang. Han lurte også på om han kunne komme inn her. Han hadde lyst til å prøve å lære seg norsk. hehe..EspenSort92 wrote:vel... dere kommer til å blende alle i motgående trafikk, ikke vanskelig å se at noe er galt da...
enig med Pelle... ser ut som de går høyere enn low pro.. fått vite målene?
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- glaibilenmin
- 7200 RPM
Og flyttegods loven blei vel tatt bort for 1-2 år siden?
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Be han inn! han har sikkert mere "goodies" enn di lysafriskus wrote:Nei, kun pris jeg fikk vite i første omgang. Han lurte også på om han kunne komme inn her. Han hadde lyst til å prøve å lære seg norsk. hehe..EspenSort92 wrote:vel... dere kommer til å blende alle i motgående trafikk, ikke vanskelig å se at noe er galt da...

- 03' BMW 320iA
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
x - Nissan 200SX S13.5 Driftebil
x - Masse drit.
x - BMW 520i E28
x - 94' Mazda MX-5 NA 1.8
x - x antall BMW E28
Har gjort det. Han hadde tilogmed selv funnet siden vår og hadde vært innom, men han forstod heller lite.hehe..MeSs wrote:Be han inn! han har sikkert mere "goodies" enn di lysafriskus wrote:Nei, kun pris jeg fikk vite i første omgang. Han lurte også på om han kunne komme inn her. Han hadde lyst til å prøve å lære seg norsk. hehe..EspenSort92 wrote:vel... dere kommer til å blende alle i motgående trafikk, ikke vanskelig å se at noe er galt da...
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com