Jeg har kikket litt på priser på bilstereo i Sverige og hørt med noen bekjente. Virker på meg som det er mye rimeligere å kjøpe bilstereo i Sverige.
Spørsmålet er så: hvor skal jeg kjøpe? Noen som har tips om noen butikker på andre siden av kjølen? En kompis og jeg har tenkt å kjøre over om ikke så lenge. Om vi kjører E6 mot Gøteborg eller E18 mot Stockholm er ikke så viktig. Vi kan også kjøre "noen timer" inn i Sverige hvis det er rimeligere der...
Noen tips?
kjøpe bilstereo i Sverige
Moderator: Styremedlemmer
kjøpe bilstereo i Sverige
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Tror du får ganske bra priser på Svinesund spes hvis du kjøper litt.
Kan jo sjekke her
http://www.svinesund.com/
Kan jo sjekke her
http://www.svinesund.com/
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
- Status: Offline
Du har en bra butikk i Strømmen. Mulig den heter "Strømmen Bilstereo". De har priser som ligger under Sverige(Svinesund). Har sjekka. De fortalte meg at de sågar hadde kunder som kom fra Sverige. Verdt å sjekke litt kanskje
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Hmmm pleier å handle alt i sverige eg, kjøpte frontsett til hattehylla der, 6,5" rockford fosgate og forterker, sjekket prisene i norsk butikk når eg kom hjem, viste seg at eg hadde fått en fosterker gratis i forhold til norsk pris,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Husker du hvor i Sverige du handlet?Mazdafreaks wrote:Hmmm pleier å handle alt i sverige eg, kjøpte frontsett til hattehylla der, 6,5" rockford fosgate og forterker, sjekket prisene i norsk butikk når eg kom hjem, viste seg at eg hadde fått en fosterker gratis i forhold til norsk pris,
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Jeg har vært å kikket der, men fikk et dårlig inntrykk av butikken. Vet ikke helt hvorform. Virker ikke som han jeg pratet med hadde så peiling, iallefall...Pelle wrote:Du har en bra butikk i Strømmen. Mulig den heter "Strømmen Bilstereo". De har priser som ligger under Sverige(Svinesund). Har sjekka. De fortalte meg at de sågar hadde kunder som kom fra Sverige. Verdt å sjekke litt kanskje
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
brl?Vidar wrote:Når jeg kjøpte spilleren min, så var det billigere å kjøpe på komplett enn på brl
Jeg skal ha Pioneer sin kompakte 8" aktive sub (TS-WX22A) og den har de ikke på Komplett..
Har også en kompis som skal kjøpe både ny headunit, forsterker og sub.
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv