Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
6" eller 8", har glemt merket, men ikke akkurat verdens største sub kasse? Vet du jeg har ikke sett så nøye på den enda. Føler bilen er litt innestengt så lenge jeg har taket på, så jeg har ikke saumfart hver eneste krok
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
biXen wrote:6" eller 8", har glemt merket, men ikke akkurat verdens største sub kasse? Vet du jeg har ikke sett så nøye på den enda. Føler bilen er litt innestengt så lenge jeg har taket på, så jeg har ikke saumfart hver eneste krok
Akkurat kjøpt bilen eller? Grattis isåfall
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Dette såg ut til å vera en grei løsning, er lyden grei eller, kan jo kjøpe meg 2 slike og ha bak hvert sete, de var ikkje så dyre på ebayen, men hvor mye bygger de uttover ser ikkje ut til å ødelegger for mye av ben lengden heller,
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
biXen wrote:Tror de er 20cm. Jeg vil si bassen er meget grei. Det lyden mangler i min bil er mellomtone, dvs. bytter man de i dørene så tror jeg det er på topp.
Hehe ja håpe det, bestilte 2 slike eg fra linken til supercharged.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
biXen wrote:Tror de er 20cm. Jeg vil si bassen er meget grei. Det lyden mangler i min bil er mellomtone, dvs. bytter man de i dørene så tror jeg det er på topp.
Hehe ja håpe det, bestilte 2 slike eg fra linken til supercharged.
Ser ut til å passe bra bak setene de der
du må fortelle oss hvordan lyden blir når du får montert dem da. Sikkert flere som er interessert i å vite hvordan det blir.
driver å planlegger litt oppgradering av stereoanlegg jeg også. enten bass i bagasjerom eller hatthylle. eller muligens det blir 2 stk av de du har bestilt deg dersom lyden er bra
Ja håper da lyden blir endel bedre, kan nok ikkje regne med det alt for mye tror eg, men er da ikkje så alt for storforlangende heller, nå har eg frontsett i hattehylle og oppgradert høytalerne i dørene. spiller høyt men mangler endel bass, så eg håper dette kan gjøre meg fornøyd. ser foresten disse bassene har ett meget stort sprang i priser, allt fra 249 usd til 130 usd, noen som vet hva disse koster i norge eller, Tror eg må lakke de svarte for å ikkje vekke for mye oppsikt inni bilen,