High flow cat.
Moderator: Styremedlemmer
Hvor ofte er du på EU-kontoll da?mx-5dude wrote:da må en skifte den hver gang en har eu kontroll. med en highflow cat holder det med at bilen passer co kontrollen
Tar deg jo 15 min å jekke opp bilen skru av testpipe, skru på kat å jekke ned. For så nye 15 min å gjøre dette igjen når du kommer tilbake fra EU-kontrollen. Mens skal du ha en highflow-cat så blir dette fort noen tuen kroner, samt at du ikke får "alle" de hestene du kunne fått ved testpipe istedet. Men om du synes det er verdt det så er jo det ditt valg.
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
- fatlaces
- 4200 RPM
da jeg byttet cat til highflow jekket jeg opp bilen, skrudde av 2 skruer. begynte på de to andre som hadde rustet/kilt seg fast. Etter riving og sliting knakk dem endelig. Da hadde jeg skrubbsår på 3 forskjellige fingre og mange banneord blitt brukt.
glad jeg slipper å bytte hvert andre år
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
Ikke noe problem det om man bruker rustfrie syrefaste bolter...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
men er det ingen som har skaffa seg en high flow cat til nb her? leter litt rundt på nettet men finner bare til na. passer den på nb?
nb mx-5 1,8 -00. jr komp. obx 4-1 header, med thermo-tec. fm midpipe å kat. cobalt bakpotte. cool-tek olje kjøler. magnecor wires å ngk plugger. walbro pumpe. 17" hjul
De skruene hadde satt på hvor mange år? Og de nye skruene er hvor rustet på 2 år..? hehe. Jeg har netopp byttet kat på min da den gamle var tom, men med den nye merka jeg lett forskjell på draget, så nå skal den tomme på igjen. Skifter gledelig hvert år jeg.fatlaces wrote:da jeg byttet cat til highflow jekket jeg opp bilen, skrudde av 2 skruer. begynte på de to andre som hadde rustet/kilt seg fast. Etter riving og sliting knakk dem endelig. Da hadde jeg skrubbsår på 3 forskjellige fingre og mange banneord blitt brukt.
Tips om slanking, fitness og kosthold.
Besøk www.slankmeg.com
Besøk www.slankmeg.com
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
Det gjør de vel på eBay ogsåjornhu wrote:De selger universale high flow katalysator på f.eks. vangbo
http://www.vangbo.no/katalysatorer/
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- fatlaces
- 4200 RPM
aner ikke hvor lenge de hadde sittet der, men ikke så lenge som to år.friskus wrote:De skruene hadde satt på hvor mange år? Og de nye skruene er hvor rustet på 2 år..? hehe. Jeg har netopp byttet kat på min da den gamle var tom, men med den nye merka jeg lett forskjell på draget, så nå skal den tomme på igjen. Skifter gledelig hvert år jeg.fatlaces wrote:da jeg byttet cat til highflow jekket jeg opp bilen, skrudde av 2 skruer. begynte på de to andre som hadde rustet/kilt seg fast. Etter riving og sliting knakk dem endelig. Da hadde jeg skrubbsår på 3 forskjellige fingre og mange banneord blitt brukt.
noen folk digger å skru, andre vil bare ha en normal bil som fungerer når de skal bruke den, uten for mye mas. og at man må skru på bilen hver gang den skal eu godkjennes er uakseptabelt for meg iallefall..
Bmw Z4 2003, 3.0i
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Mazda MX-5 1990, 1.6