Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har du bytta til sommersko? Er jo en del prat om dekk og felg nå, så hvorfor ikke samle det litt i beste show and tell-stil?
Post gjerne bilde av sommerfelg med dekk du kjører med eller skal ta fram når våren kommer for fult, og skriv gjerne gjerne merke/modell/dim, så slipper vi å spørre.
Jeg får starte med mine nyinnkjøpte Koya GTR-4 17x7 med Nankang Sport RS2 215-40R17 dekk, om jeg ikke husker helt feil på dekka.
Mønsteret er relativt likt Toyo Proxies.
Kalippere skal lakkeres så snart været blir greit så det går an å holde på litt utendørs, og skulle gjort noe med de brune skivene også...
Beklager kvaliteten, tatt med mobilkamera..
Jeep Cherokee CRD Sport (KJ)
X '94 Mazda Miata 1.8T
Sitter på flyet over til USA nå (jepp - internett på flyet ), og grubler på å få tatt med et sett felger tilbake om ikke SAS går amokk. Blir nok enten 16x7 O.Z. Ultraleggera (14.5lbs) 4800kr eller 16x7 Gram Lights 57C Bronze (15.2lbs) 6500kr. Fins bilder på tirerack.com.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX