Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
om det er de jeg tror det er synes jeg faktisk at lowpro lyktene er mye penere.... på disse får man en litt skemmende list rundt lykteglasset.... (men det er bare min mening..)
http://www.rspeed.net/miata/item.asp?de ... od=601-050
Vet ikke om de er helt like, men det er tilnærmet. Synes ikke så veldig om disse, men alt kan gå hvis det er en jevn stil over hele bilen. Mens jeg leitet etter produsent av disse kom jeg over noen ganske så stilige baklamper til Miata. Har jo ofte sett sotede baklamper på andre bilder, men vært sjeldent på miata. Disse må da passe perfekt til en svart bil??
RotaryPower wrote:Mens jeg leitet etter produsent av disse kom jeg over noen ganske så stilige baklamper til Miata. Har jo ofte sett sotede baklamper på andre bilder, men vært sjeldent på miata. Disse må da passe perfekt til en svart bil??
Synes bilen hans er ganske så fin jeg. Har sett den live på OSL noen ganger, og vurderte slike lykter på gamle-bilen min. Er vel gammalt medlem av klubben også, så vidt jeg husker.