Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Specs:
140hk 1.6, 960 kg.
17" felger 205/40 bak og 205/40 fremme.
1300w kenwood anlegg, 2 8" + 2 6".
Karbon interiør
El vinduer
Aircondition
Effektanlegg
Powerfilter
Kjørt 75000
Førstegangsregistrert i 1998
Jeg har utrolig lyst å invistere i low profile lykter da jeg syntes låvedører er rett og slett dritstygt! Men jeg syntes de lowprofile lyktene fra moss er enda litt for store.. Jeg vil ha noen som er enda mindre! Hvis noen har sett noe sånnt så hadde det vert fint hvis dere sa i fra.
Jeg har også lyst på turbo som passer rett på for å si det sånn, noen som har/vet om?
Først ville jeg sjekket motorkoden din før jeg gjorde noe mer med motor, så du vet hva slags motor du har Ta en titt på motoren din og leit etter motorkoder. B6 er 1.6liter og BP er 1.8liter. Disse skal være mulig å se på oljepanna og/eller bak på motoren.
Er også forskjell på hvor CAS sitter på disse motorene. Sitter den på passasjersiden er det 1.6L sitter den på sjåførsiden er det 1.8L.
Og sist men ikke minst. Er bokstavene i toppdekselet ditt nedsenket eller hevet?
Når du vet dette, søk rundt på forumet her, på miata.net og på miataturbo.net. Så kan du spørre her hvis det er noe du trenger hjelp til. Arildh og HF har veldig god greie på mx så de plinger sikkert inn noen svar.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
Du kan bygge om parklysene dine slik at du lovlig kan kjøre med "låvedørene" ned.
Synes du low pro er for stort må du vurdere sleepy eyes.
Jeg overlater turbospørsmålet til RotaryPower.
Nei jeg har ikke 116 hk. Jeg har 140. Er ikke vanlig miata motor som er i min. Den er ombygd i USA og noe greier. Det står jo tilogmed i vognkortet så.. Ang. parklysene så har jeg egen knappt til de inne i bilen. Så jeg bruker kun de to runde lyktene nede om dagen.
denne her bilen var det reportasje om i motorbørsen for noen år siden, i den tiden hadde den sorte "viperstriper" over panseret.. der sto det at motoren var en 1,6 som ble sendt inn til et firma i USA (før den ble tatt inn til norge) som chippet motoren til rundt 130hk.. har også sett at tidligere selgere av denne bilen har annonsert med 130hk..