Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg ville ha kjøpt en ny. Ryker eller lekker denne er man stuck som du kanskje har merket.
De tar rundt £40 for en ekte i england og £18 for en fake.
Jeg tipper tusen hos mazda
Ring og hør. Sjekk Jacob samtidig. Alltid spennende å sammenligen delepriser hos Mazda og andre plasser
Det ble et "genuine mazda" rebuild kit fra mx5parts for £8.47. Tar sjansen på en rebuild siden flere på miata.net forumet har skrevet at det sjelden er skade på selve sylinderen. Jacobs hadde den ikke.
Det var ikke slavesylinderen som var gåen, men den delen av clutchkabelen som er laget av gummi. Jeg gikk ut fra at det var sylinderen siden symptomene var de samme, og det rant bremsevæske ut ved siden sylinderen. Moralen er å sjekke hva som er galt før man bestiller deler.
Det er en drittjob å bytte den slangen. Tror jeg har brukt 8 timer på det. Bra jeg ikke er mekaniker, da hadde jeg vært konkurs
Nå funker clutchen i alle fall, og det er fremdeles fint vær