Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Etter en helgtur på rudskogen (ikke banen) ble lille gullet mitt satt i garasjen. Og takken er at bilen er HELT død nå.
Ikke en gang lampa i bilen vil lyse.
Har sjekket opp batteriet, men har ikke blitt noe klokere.
Er det noen her som har en smule peiling på hva som kan ha skjedd???
Ja nå har jeg sjekket rundt tenningen men alt var bra der, men det var batteriet som som var dødt.har fått ladet det opp noe nå så der er kanskje håp.
Men hvorfor har batteriet bare tømt seg uten grunn??
Ingenting har vært på heller....
Skjønner ingenting jeg. Vet noen av dere hva grunnen kan være?
Vet ikke om jeg tør å kjøre langt nå heller. Alt virker normalt...
Jeg har opplevd dette, men hos meg viste det seg at det var noe så banalt som at strøm kablene som blir koblet på bateriet ikke satt helt hundre prosent fast. Det ble da eir på dem, og jeg mistet kontakt. Ingen reaksjon i det hele tatt når jeg vred om nøkkelen.
Rart at alt er helt dødt.. skulle tro batteriet ikke får kontakt ett eller annet sted... pleier da å være bittelitt liv om det er kun batteriet som svikter...
Et batteri pleier å holde mer enn en uke, men hos bruktbilforhandlere starter de i den ene siden av lokale og lader en og en bil nedover og starter forfra igjen.. ofte batteriene er tomme etter å ha stått i en ukes tid
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition