Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tror ho tenker på en som er hele platen liksom.. ikke i to deler... vet ikke om jeg har sett det jeg...nå har jeg ikke leita heller da, fordi jeg har den som er delt. men, finnes vel der ute!
Jeg har den nederste - ikke fordi jeg husker hvordan det ser ut rundt høytaleren, men fordi jeg har en slik fancy "kart-mappe" i døra. Og hvis dette stemmer, noe jeg kan få bekreftet ganske enkelt hvis orker å bevege mitt legeme nedi garasjen, så burde jo du kunne bruke det også. Vi har jo begge 94-modeller.
Edit: Du burde jo hatt en slik i dag, hvis dette er standard innmat for 94-97?
Edit2: Fan det er varmt ute. Sitter inne på jobben i 21 grader og olabukse - og blir nesten slått i bakken når jeg kommer ut. Jo, jeg har en slik som den nederste.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Fordi det er hull i den, og jeg er ingen skredder:P
Tror ikke det er den store utfordringen.. Den "pølsa" øverst er det bare å skru av.. så sitter du igjen med ei flat plate...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Problemet er jo da at det er i den "pølsa" det er hull...
Men dersom den kan skrus av kan jeg kanskje bare kjøpe gammelt "doorcard", skru den av og montere på den jeg har...? hm.