Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg skal dra dit, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøre på banen. Så vi pysene kan holde hverandre med selskap! Kommer til å være i fotograf/film-modus.
Bilen er original mtp. understell etc. så det blir ikke så moro, og i tillegg har jeg klokka så mange timer på bane tidligere at jeg ikke har noe stort behov for å MÅTTE kjøre.
Jeg bor på lambertseter, vi kjører jo mot Sarpsborg så mot Trøgstad, vi kunne jo møtes på Esso på Ryen? vet ikke om det er noen som kjører Mosse veien.
Hvis noen ferskinger vil ha med en "instruktør" så kan jeg stille opp ( og filme litt samtidig..). Jeg er ikke verdensmester men har vel kjørt en nærmere 500 runder og har en grei formening om hvordan man tar seg rundt banen på en sikker og effektiv måte. ( Og en usikker rask måte om noen ønsker det ...)
Jeg trenger alltids noen til å minne meg på å bremse og gire og sånt når jeg blir litt for ivrig... Hihi... Hvis jeg skal kjøre da.. Typen har sagt han kan, men han har ikke kjørt sånn kjempe masse på bana trur jeg... Men han er sikkert flink da...
Hvis noen ferskinger vil ha med en "instruktør" så kan jeg stille opp ( og filme litt samtidig..). Jeg er ikke verdensmester men har vel kjørt en nærmere 500 runder og har en grei formening om hvordan man tar seg rundt banen på en sikker og effektiv måte.