kveldsåpent verksted i Oslo området som kan legge om dekk ??

Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
supercharged
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 257
Joined: 05 Oct 2004, 02:00
Location: oslo
Status: Offline

kveldsåpent verksted i Oslo området som kan legge om dekk ??

Post by supercharged »

noen som vet om det finnes et sted i Oslo området som legger om dekk på kveldstid?

tenkte meg en tur på sharif etterpå for å kjøpe nye dekk til bakhjulene, og hadde jo vært fint å fått lagt om med en gang :)

har ikke lyst til å legge om hos sharif da jeg har hørt at de ikke er så forsiktige med kunden sine felger der
Tidligere bil: 1991 råskinn
User avatar
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1017
Joined: 05 Aug 2005, 02:00
Status: Offline

Post by MagnusAntony »

Sjekk ut om det er noen Audi/VW verksteder i nærheten. Vi har ikke begynt med skiftjobbing ennå, men det kan hende noen i Oslo har begynt..

De kan ta det på seg. På en god dag..
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
User avatar
TraCkinG
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1119
Joined: 02 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 587
Location: Sandefjord
Contact:
Status: Offline

Post by TraCkinG »

Er vel en hel del bensinstasjoner som legger om, iallfall her i mitt område... koster vel rundt 100 kr. pr dekk mener jeg å huske
Og de har da kveldsåpent :P
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
User avatar
mussa
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3538
Joined: 31 Jul 2006, 02:00
Medlemsnummer: 642
Location: Hokksund
Status: Offline

Post by mussa »

En kompis av meg kjøpte 19" til A4`n sin hos Sharif og de lagde faktisk merker i felgene når de la på dekk... Så det ikke før han skulle sette på felgene en stund etterpå.. De bender på gummien med metallstenger uten noe beskyttelse mellom stanga og felgkanten.. Alt skal skje i går der.. Texas..
User avatar
kavuta
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 244
Joined: 15 Sep 2005, 02:00
Location: Lørenskog/ Holter
Status: Offline

Post by kavuta »

Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært forsiktig med hva du kjøper hos dem også... 8O
Det er ikke bare felger de slurver med...
98 1.6 NB
Katarina
User avatar
kavuta
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 244
Joined: 15 Sep 2005, 02:00
Location: Lørenskog/ Holter
Status: Offline

Post by kavuta »

TraCkinG wrote:Er vel en hel del bensinstasjoner som legger om, iallfall her i mitt område... koster vel rundt 100 kr. pr dekk mener jeg å huske
Og de har da kveldsåpent :P
Men de har som regel ikke de servicefolka som driver med dette på jobb om kveldene. Det er uhyre sjeldent.
98 1.6 NB
Katarina
TraZan
500 RPM
500 RPM
Posts: 80
Joined: 07 Nov 2005, 01:00
Location: OSLO
Status: Offline

Re: kveldsåpent verksted i Oslo området som kan legge om dek

Post by TraZan »

supercharged wrote:noen som vet om det finnes et sted i Oslo området som legger om dekk på kveldstid?

tenkte meg en tur på sharif etterpå for å kjøpe nye dekk til bakhjulene, og hadde jo vært fint å fått lagt om med en gang :)

har ikke lyst til å legge om hos sharif da jeg har hørt at de ikke er så forsiktige med kunden sine felger der
Vi monterer og avbalanserer dekk på kveldstid, men ikke dekk som er kjøpt et annet sted, grunnet reklamamasjoner som kan ha med dekkene å gjøre. Ikke er det såååå billig hos Sharif heller.
1990 Miata 1,6
User avatar
kavuta
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 244
Joined: 15 Sep 2005, 02:00
Location: Lørenskog/ Holter
Status: Offline

Post by kavuta »

Og hvor er dette da??
98 1.6 NB
Katarina
User avatar
supercharged
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 257
Joined: 05 Oct 2004, 02:00
Location: oslo
Status: Offline

Re: kveldsåpent verksted i Oslo området som kan legge om dek

Post by supercharged »

TraZan wrote:
supercharged wrote:noen som vet om det finnes et sted i Oslo området som legger om dekk på kveldstid?

tenkte meg en tur på sharif etterpå for å kjøpe nye dekk til bakhjulene, og hadde jo vært fint å fått lagt om med en gang :)

har ikke lyst til å legge om hos sharif da jeg har hørt at de ikke er så forsiktige med kunden sine felger der
Vi monterer og avbalanserer dekk på kveldstid, men ikke dekk som er kjøpt et annet sted, grunnet reklamamasjoner som kan ha med dekkene å gjøre. Ikke er det såååå billig hos Sharif heller.
Takker for alle svar! ser ut til at jeg må vente en ukes tid med å kjøpe dekk, da jeg ser jeg ikke rekker det før helgen.

hvor holder dere til TraZan? og hvilke dekk merker fører dere?

er ikke umulig jeg kommer til dere for å kjøpe dekk når jeg får tid :wink:
Tidligere bil: 1991 råskinn
User avatar
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2204
Joined: 19 Nov 2003, 01:00
Medlemsnummer: 413
Location: Ålesund
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

kan anbefale handel hos trazan og co.
Kjøpte pzero nero og er uhyre fornøyd:)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Post Reply