Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tror det er rett under 7000 for Koni hos auto supply, fordi når det var på tilbud kosta det 5900 med ca. 25% om jeg ikke tar helt feil. Men det var vel til NB når jeg tenker meg om, er ikke sikker på prisforskjell
Av de billige så er nok Koni et av de bedre. Hadde nok ikke spandert de dyre hvis jeg ikke kjørte på bane. Tror selv jeg vil ha KYB Agx med Flyin Miata fjører. Kunne da kjøpt AGXen på Ebay til slikk og ingenting, men pga. volumfrakta fra USA så er det ikke så mye dyrere å ta dem med fjører fra Flyin Miata. Feedbacken jeg leser på disse er stort sett at fjørene gjør bilen rett og slett bare bedre til vanlig kjøring og inspirert kjøring, så vi får se.
Dessverre er det slik at penger forsvinner ut av lommeboken.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Tviler på de er TUV godkjente, men et Google søk kan hjelpe. Er noen på Miata.net som har disse, vet ikke hvor gode de skal være likevel. Du kan gå og søke på dem der. Du kan få de nokså billig på Ebay. Men jeg ville nok gått for Koni sport kit i forhold til dem fordi så mange har dette. Men blir nok KYB AGX og FM fjærer på meg.
TraCkinG wrote:Noen som har vært borti cobra senkesett? bsbildeler leverer det..
Var en kompis som hadde disse på sin nb, var da godkjent i vognkortet da, så eg regner med de er tuv godkjente,, virket egentlig bra også, synest de var passelig stive..
De er TUV godkjente... han sa at det var det merket som DE solgte mest av, og ikke hadde fått noen klager på det... så kan jo stole på han.. finner de ikke på ebay..
er coilovers forresten.. senker mellom 30-60 mm både foran og bak.. lurer litt på om jeg skal gå for det jeg, og prøve det ut.. (og, forresten, var jo nyhet da, sa de, så finne det på ebay? hmm
Jeg snakket om Gaz da, du hadde ikke fått noen svar på det heller Finner ikke europeiske greier på Ebay, ingenting å tjene på slikt. Men KYB får man til slikk og ingenting, hadde det bare vært rimelig måte å få FM fjærer til landet på.
Angående hvor bra Cobra er, har du noengang hørt en forhandler eller en som har betalt 7000 for noe si at det er drit sånn uten videre? Unntaket er jo hvis det ikke fungerer i det hele tatt. Problemet med meningene på dempere og fjærer er at de fleste skifter fra slitt og dårlig originalutstyr til noe som uansett så og si, vil være bedre. Klart de er fornøyde
Jeg snakket om Gaz da, du hadde ikke fått noen svar på det heller Finner ikke europeiske greier på Ebay, ingenting å tjene på slikt. Men KYB får man til slikk og ingenting, hadde det bare vært rimelig måte å få FM fjærer til landet på
Stemmer det nesten glemt at jeg spurte om det
biXen wrote:Angående hvor bra Cobra er, har du noengang hørt en forhandler eller en som har betalt 7000 for noe si at det er drit sånn uten videre? Unntaket er jo hvis det ikke fungerer i det hele tatt. Problemet med meningene på dempere og fjærer er at de fleste skifter fra slitt og dårlig originalutstyr til noe som uansett så og si, vil være bedre. Klart de er fornøyde
Svaret er: nei, det har jeg ikke tror jeg... men, tror faktisk jeg prøver å stole på han som selger.. hvis det ikke er bra, så veit jeg hvor han bor så.. hehe (han vet ikke at jeg vet hvor han bor da) så, tror jg går for cobra... faktisk.. så kan jeg jo gi en liten tilbakemelding på det senere..
kjører med orginale fjærer, og eibach dempere, så, satser på at det blir bedre komfort av disse! men, det får dere vite senere.. hvis ikke får jeg spare penger til nytt kit da, eller rane noen.. usj, jeg håper det er bra!
Dette er noe jeg har sitti å tenkt litt på egentlig.. så lenge fjærene er TUV godkjente, er det da noe problem å få tingene godkjent?? må man bare ha en time, betale for den (hvor mye koster denne timen?) og så er alt i orden?? eller er det mye pes å få godkjent fjærene.. noen andre papirer en TUV papirer?
TraCkinG wrote:Dette er noe jeg har sitti å tenkt litt på egentlig.. så lenge fjærene er TUV godkjente, er det da noe problem å få tingene godkjent?? må man bare ha en time, betale for den (hvor mye koster denne timen?) og så er alt i orden?? eller er det mye pes å få godkjent fjærene.. noen andre papirer en TUV papirer?
Må ha med ett papir som viser hjulvinklene dine er innenfor målene, altså få utskrift av en 4 hjulskontroll, koster alt fra 900-1800.-
ville nok ikke ha brukt 7000 på cobrasettet. har en kompis som har slike på civicen sin, demperne blir ikke ordentig stive og kvalitetsfølelsen er en del dårligere enn koni sine kit. kommer snart gule koni på den bilen for å si det slik.. men smak og behag.