Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har nå fått konstatert at det er "slark" i foringen på øvre bærebro/leddarm på høyre side (ref. bildet under).
(Fryktet først at det var hjulnavet som hadde tatt dagen...)
Spørsmålet mitt er:
Må hele bærebroen/leddarmen skiftes eller er det mulig å kun bytte ut "foringen" (merket med blå ring på bildet).
PS: Ja jeg er ikke sikker på om jeg skriver riktig navn på delene og må derfor henvise til bildet under)
Hør med en mazda forhandler, de har det meste av foringer å slikt til bestilling.
Undersøkte selv angående foringer til stab.stag bak, ikke nå problem å skaffe slikt nei sa de. =)
93 MX-5 Brilliant Black
01 Subaru Impreza WRX
x 91 VW Golf Cabriolet
x 91 VW Corrado G60
x 86 Mazda 323
x 94 Opel Corsa GSi
x 89 Honda CRX
Delen du har merket heter øvre bærekule, og såvidt jeg kan se på det som er av delekataloger på nett får du ikke denne delen løst.. Må nok bytte hele øvre bærearm..
X-93 LE. medlem #610
2010 20th AE Crystal White Pearlescent
JonA wrote:Delen du har merket heter øvre bærekule, og såvidt jeg kan se på det som er av delekataloger på nett får du ikke denne delen løst.. Må nok bytte hele øvre bærearm..
OK takk for info!
Er det noen som har peiling på hva noe sånt koster her i Norge??
StianOppistov wrote:Kan du se om den er presset i, pga på en 626 så ville mazda at eg skulle kjøpe hele brua, mens eg fikk tak i løse kuler og presset de i med en presse,
Ja de er presset i, i følge mazda i Sandnes så solgte de tidligere løse kkuler. Men grunnet noen feil monteringer sluttet de med dette.. og selger derfor kun hele "brua", Kr. 3150,-
Noen som vet om det fremdeles er mulig å skaffe kun kulen?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive