Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har sett igjennom en del annonser, og synst denne var utrolig fin, ikke noe overstyla greier, men en som definitivt skiller seg litt ut
I tillegg var prisen ok etter min mening..
pen bil denne her.. har tidligere gått i tromsø..
ser at fronten er delvis sprukket/uten lakk.. noen kamelonlakker (slik som på denne) kan man ikke lakke opp kun en del uten å få en enorm fargeforskjell.. kan muligens havne opp med å måtte lakke opp hele bilen om man er uheldig.. ville nok ha sjekket dette opp nøye før evt kjøp..
EspenSort92 wrote:Bare på måten de skriver om bilen får meg til å lure litt,
ville nok sjekket bilen temmelig nøye...
...ser ikke veldig strøkent ut akkurat
Vær og klar over at frontlyktene kan bli et problem. Hvis du får med de orginale lyktene har du ihvertfall en backup.
Camelonlakk skal vel lakkes på svart base... så der har de gjort en feil
Men kan jo tenkes det er gjort for å få en spesiell effekt.. Men da er det vanskligere å lakke fronten...
de nevner "To Fast & To Fourious" litt ofte..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
ikke særlig seriøs annonsetekst nei..
og må vel si at jeg har sett penere motorrom også..
så denne bilen i tromsø for rundt et år siden og da var det en pen bil som virket helt ok.. men mye kan ha endret seg siden da..
Hmm... Synes ikke dette virket helt 100% seriøst, men kan jo kun være selger som er dårlig til å skrive annonser! Mulig jeg tar en tur og ser på den, er det noen her som har vært å sett den i real life?
Hva mener du Thamun med at lyktene kan bli et problem? Blir den ikke godkjent med de lyktene?
_mx5_Rune_: Hvor er fronten sprekt eller uten lakk? ser ikke det jeg, men så sitter jeg på en pc med verdens dårligste skjerm også da!
ser nå at det er et miatamerke der framme, men når denne gikk i tromsø var det en sprekk/lakkskade i fronten og mener denne var va midt på fremme.. mulig de har fikset det nå, kan være lurt å sjekke om det merke er satt der for å skjule noe..
hehe.. Okey!
Men det må da være litt "upraktisk" med cameleon lakk? Hvis man f.eks. skal kjøpe en bakfanger vil det vel koste en halv million å lakke den?!
ja litt upraktisk, men er enda værre om det er sånn camelonlakk hvor alt må lakkes om på nytt om man skal ha en ting lakka for ikke å få fargeforskjell.. har en kjenning som er litt fortvila på grunn av dette, han har en del lakkskader på front og sideskjørt men kan ikke lakke kun disse delene.. nå vet jeg ikke hvilken camelonlakk det er på denne, men er verd å ha det i bakhodet.. endel camelonlakker er nesten like billige som vanlig lakk så trenger ikke å bli så alt for dyrt sånnsett.. men camelon med mange farger og effekter er fortsatt svindyrt.. personlig er jeg ikke fan av camelon, syntes der var stilig i begynnelsen men gikk ikke lange tiden før jeg syntes det kun var harry.. en bil skal være bra gjennomført for å kle camelon for å si det slik.. eks markus sin mr2..
Slik lakk kan koste rundt 10.000,- pr liter,
det går ikke nødvendigvis mer enn en liter men lell..
blir kjapt billigere og finere å ta hele bilen i en annen farge om bare halve bilen skal lakkes..
de har jo valgt å ikke lakke i motorrommet.. gjelder det også bagasjerommet? blir ikke en proff følelse av arbeidet uansett hvor bra det er når de gjør det slik...