Er interesert i å vite hva jeg kan gjøre før jeg EVENTUELT skaffer meg datastyring.
For jo mere man har "rundt" jo mere får man utav dataspruten når man først starter med denne, eller tar
jeg helt feil?
Turbo trimming
Moderator: Styremedlemmer
- Magnum1985
- 2000 RPM
- Posts: 387
- Joined: 13 Oct 2005, 02:00
- Location: Trondheim
- Status: Offline
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Du trenger å bytte ut det originale sugerørs eksosen med noe større..
Sette inn IC (som du skal)
Du kan sette inn dataspruten uten å ha noe i rundt..
Men knocksensor og dyser er en grei start pakke.. Evt vente med dyser..
Så kan du ta bredbåndslambda etter hvert. Men det er ikke nødvendig. Men gjør det mulig å autotune med trykk
Sette inn IC (som du skal)
Du kan sette inn dataspruten uten å ha noe i rundt..
Men knocksensor og dyser er en grei start pakke.. Evt vente med dyser..
Så kan du ta bredbåndslambda etter hvert. Men det er ikke nødvendig. Men gjør det mulig å autotune med trykk
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Nå er vi 2 som sier det. Bytt ut eksosen din. Sånn som den forrige bilen din bråkte(Corsa 1,4l med 3") så kan det ikke være for at du vill ha en lav profil du ikke vill bytte.........Vidar wrote:Du trenger å bytte ut det originale sugerørs eksosen med noe større..
Morten
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
- Magnum1985
- 2000 RPM
- Posts: 387
- Joined: 13 Oct 2005, 02:00
- Location: Trondheim
- Status: Offline