Fikk en klar formening om at den liksom skulle gå inn mellom seten, slik jeg har satt den på dette bildet:
Men, jeg må ha sett for meg at dette mellomrommet mellom torpedoveggen og bensintanken skal ha vært mye større!! (jeg hadde tenkt til å kutte i denne veggen, slik at bare den øverste fronten av ps2'en var synlig.. men, dette er nå en forkastet idé tror jeg!!
så, da tenker jeg på hvor jeg nå skal sette den.. har ikke klart å komme på noen andre løsninger en der reservehjulet egentlig ligger..
Er det noen som har noen andre ideer?? Jeg kan eventuellt kjøpe en ps2slim og hive inn den, men hvor skal jeg da plassere den? tips til dette mottas også, men i første rekke er det jo den feite modellen jeg har, så, noen som har tips til hvor jeg kan ha den.. må det bli der jeg har den på siste bildet? (planen min er å bygge om bagasjen, skal ikke se slik ut som det gjør nå om et halvt år!
Er det lov å hive ut reservehjulet forresten?
Edit: er det forresten noen som vet hva som er under denne midtkonsolen?? eller helt framme ved passasjerens føtter, på venstre side der.. kan det være plass til en playstation2 der?