Luft mengde måler

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

User avatar
Magnum1985
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 387
Joined: 13 Oct 2005, 02:00
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by Magnum1985 »

Hvor mye skal du ha for denne downpipen da? Å det er lambdasonde hull (om jeg kan kalle det dette) også på den DP'n?

Hvis ja så er jeg meget interesert i å kjøpe den andre du får altså. =)

Har ikke ett bilde eller en link å henvise meg til hvordan denne ser ut?
93 MX-5 Brilliant Black
01 Subaru Impreza WRX
x 91 VW Golf Cabriolet
x 91 VW Corrado G60
x 86 Mazda 323
x 94 Opel Corsa GSi
x 89 Honda CRX
User avatar
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1017
Joined: 05 Aug 2005, 02:00
Status: Offline

Post by MagnusAntony »

Dette blir veldig offtopic. Ta dette priv. Den ene er min og den andre er til MR-BRG. Vi finner sikkert en løsning. Kontakt meg på pm.
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Post by Vidar »

RotaryPower wrote:Dette blir veldig offtopic. Ta dette priv. Den ene er min og den andre er til MR-BRG. Vi finner sikkert en løsning. Kontakt meg på pm.
Nå driver vi og øver til Vm i Offtopic.. 8)
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
User avatar
TraCkinG
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 1119
Joined: 02 Apr 2006, 02:00
Medlemsnummer: 587
Location: Sandefjord
Contact:
Status: Offline

Post by TraCkinG »

Vidar wrote:
RotaryPower wrote:Dette blir veldig offtopic. Ta dette priv. Den ene er min og den andre er til MR-BRG. Vi finner sikkert en løsning. Kontakt meg på pm.
Nå driver vi og øver til Vm i Offtopic.. 8)
Skal vi seriøst det?? :lol: :) vi kommer til å vinne :lol:
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
User avatar
Magnum1985
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 387
Joined: 13 Oct 2005, 02:00
Location: Trondheim
Status: Offline

Post by Magnum1985 »

Hehe... Men altså, er ikke påenge å få svar på spørsmål, ikke bare holde seg til en ting?
93 MX-5 Brilliant Black
01 Subaru Impreza WRX
x 91 VW Golf Cabriolet
x 91 VW Corrado G60
x 86 Mazda 323
x 94 Opel Corsa GSi
x 89 Honda CRX
User avatar
Vidar
Moderator
Moderator
Posts: 5500
Joined: 08 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 249
Location: Drammen
Status: Offline

Post by Vidar »

Magnum1985 wrote:Hehe... Men altså, er ikke påenge å få svar på spørsmål, ikke bare holde seg til en ting?
Ikke i VM i Offtopic
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
User avatar
91BRG
4200 RPM
4200 RPM
Posts: 404
Joined: 14 Sep 2003, 02:00
Location: Trondheim
Contact:
Status: Offline

Post by 91BRG »

RotaryPower wrote:Okay. Dette visste jeg ikke. Men skulle dette ha noe å si for ny dp da? Iogmed turbo og manifold er den samme?
Fortsetter OT:

Tror ikke det spiller noen rolle da jeg ikke har sett nærmere på det. Lamda sonden står på 2 forskjellige plasser er det jeg vet. På den japanske så står den i topp av DP(noe jeg tror er en bedre løsning om den tåler varmen)og på den amerikanske i bunn.

For varmeutviklingen sin del så er nok den US.spec DP bedre da jeg synes DP på jap.spec kittet ligger veldig nærme bremsedetaljer i motorrommet.

Morten

(Tror vi kan ta sikte på en pallplass etter bilforumet.net i VM i Off-Topic)
Medl.nr.436
-00 Honda S2000

*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Post Reply