Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Paest wrote:Jeg synes egentlig ikke svendsen eksosen er verdt den prisen de tar for det...
jeg var på svendsen eksos og fixa rustfritt anlegg, greit nokk, men de monterer bare godkjente anlegg, med mindre du har med selv og får dem til å montere det, men da tar de inget ansvar for om det blir godkjent.
betalte 4000kr ca, for det rustfrie anlegget de satte på til meg, har egentliglyst på mer lyd, ble ikke noe man snur seg etter hos meg nei
Medlem Nr. 603
1992 mx-5 1.6 NA brg, sportsfilter, sleepy eyes og montert tåkelys
-------------------------------------------------------
x Honda civic 1.5 1989mod.
MX-Morten wrote:Er det denne nederste du har rune ?
Har det øverste jeg, kjøpte på norsk webshop. betalte 3000 + ca 100 i frakt, fikk det 3 dager senere. er godt fornøyd med det, bare jeg får på en testpipe så skal jeg bli fornøyd med lyden
de hadde dual anlegget også, kostet noen hundre mere.
MX-Morten wrote:Er det denne nederste du har rune ?
Har det øverste jeg, kjøpte på norsk webshop. betalte 3000 + ca 100 i frakt, fikk det 3 dager senere. er godt fornøyd med det, bare jeg får på en testpipe så skal jeg bli fornøyd med lyden
de hadde dual anlegget også, kostet noen hundre mere.
Hvilken nettbutikk er dette?? koster jo nærmere 5000 kr. hos bilextra ser jeg i katalogen deres... må ha nytt eksos til våren tror jeg, men har liksom ikke sånn sinnsykt med penger å ta av heller da!!
TraCkinG wrote:Hvilken nettbutikk er dette?? koster jo nærmere 5000 kr. hos bilextra ser jeg i katalogen deres... må ha nytt eksos til våren tror jeg, men har liksom ikke sånn sinnsykt med penger å ta av heller da!!
TraCkinG wrote:Hvilken nettbutikk er dette?? koster jo nærmere 5000 kr. hos bilextra ser jeg i katalogen deres... må ha nytt eksos til våren tror jeg, men har liksom ikke sånn sinnsykt med penger å ta av heller da!!
Ja, der lå de jo ca. 1000 kr under bilextra... så det er jo penger spart.. om jeg skal ha dette.. noen som vet hvor mye det koster hos auto-supply??
Husker ikke, men tror de er billigere
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
mojo-91 wrote:jeg kjøpte nytt anlegg hos Veng i Oslo. Merket er Bosal. Betalte 1400 kroner pluss montering.
Det var jo veldig billig da... dobbel eller enkel bak?? fungerer fint.. ser i andre tråden din at det lukter litt...
Og, er det helt fra cat og bak, eller bare bakerste delen?
Regner med det er "original replacement"
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
original erstatning, ja (et stykke)
På lista hos Veng i Oslo koster anlegget 1700,- men de slo av 300 kroner siden jeg hadde bestilt den fra Halden. Merkelig at de opererer med forskjellige prislister. Håper den lukta gir seg etter hvert
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Jeg er ihvertfall fornøyd med Svendsen eksos. Brukte den gjengen uti Sandvika på den forrige bilen. Custom-anlegg fra katalysatoren og bak, 2,25" eller 2,5" med potte med godlyd (ikke noe fjortisgreier!). Fikk også velge formen og størrelsen på enderøret (som så ut til å gå i ett med potta). 5 laken for hele jobben - og det var virkelig godt arbeide. Både på tilpasning og sveisinga. Ikke noe tull med at ting tok borti eller ressonerte etc.
slik ser pottene ut på min bil.. vil si at de passer ganske bra i hullene til fangeren..
ryker som oftest kun av det ene røret ja må nesten tette til det ene hullet for å få det andre til å ryke.. men spør du meg så er dobbelt anlegg alikevel et must med denne bakfangeren, ser rart ut med stuss bare på ene siden.
forresten: noen som vet om man kan få kjøpt stivere "opphengsgummi"? min bil er såpass stiv at når jeg kjører på ujevn vei og er litt uforsiktig så slår stussene opp i fangeren.. ser også sinnsykt rart ut at bilen er stiv som en pinne mens eksosen dingler i alle retninger..