Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jeg har en sånn.. men tror den er fra moss om jeg ikke husker feil...
lokket spretter helt opp med en gang, men ikke med bagasjebrettet på, men den går litt opp da også, og holder seg helt oppe når jeg skyver den opp..
edit: er utrolig kjekt å gå fra butikken med en pose i hver hånd og nøkkelen klar,
trykk av alarmen med kontrollen, og trykk på knapp nr. 2 og bagasjelokket spretter opp
og man legger varene nedi uten noe fomling som helst
EspenSort92 wrote:jeg har en sånn.. men tror den er fra moss om jeg ikke husker feil...
lokket spretter helt opp med en gang, men ikke med bagasjebrettet på, men den går litt opp da også, og holder seg helt oppe når jeg skyver den opp..
edit: er utrolig kjekt å gå fra butikken med en pose i hver hånd og nøkkelen klar,
trykk av alarmen med kontrollen, og trykk på knapp nr. 2 og bagasjelokket spretter opp
og man legger varene nedi uten noe fomling som helst
Har denne liggende nå, men ikke fått montert den.. bare så vidt sett på.. Espen, din er kankje litt lik.. hvordan har du montert på din?
Full sentrallås blir anskaffet til våren tenker jeg... kanksje før, om jeg får nok penger! og da får jeg benytte anledningene til å handle mye, og gå ut fra butikken og trykke på knappen, og se herligheten åpne seg (selvom det nok ikke blir så mye plass, ettersom prosjektet i vinter heller mot anlegg i bagasjen ++ )
Tror nok ikke den fungerer slik du vil at den skal fungere.. for tingen med mx5'en er jo at bagasjelokket spretter opp i det du låser opp liksom.. Men jeg har selv satt inn bagasjelokkåpneren fra bilextra til ca. 250 kr. Den fungerer utmerket Knapp i midtkonsollen, trykke på den, og bagasjen spretter opp helt herlig..
Men, ingen som vet hvordan den der skal monteres. Hvor jeg skal skru osv Takk for hjelp
EspenSort92 wrote:Joda.. men med min fulgte det med en vinklet monteringsbrakett og en kloss... hva er det du har kjøpt da?
ingen veiledning? er såre enkelt med det jeg har kjøpt jaffal
samme som fulgte med her... joda, er en monteringsveiledning, men bildene der er umulige å tyde.. syntes mx5parts kunne tatt seg bryet med noen litt tydligere bilder/ link til side på nettet, med bedre bilder.. men men...
Hvor må jeg borre da espen, og hvor festet disse brakettene..?