Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er på jakt etter ny senterseksjon til min Garret T28bb (eller GT28R / GT2560R som den kalles nå). Noen som vet om firma som selger overhalingskit til Garret turboer? Gjerne norske firma og da jeg har lyst å undersøke priser. Har sendt endel mailer til forskjellige turboleverandører i USA, men kun fått positivt svar fra ATPturbo. De skal ha 675$ som jeg syntes var litt drøyt da andre firma kun skal ha ca 800$ for en komplett turbo.
Nja..har ikke spurt FM direkte om pris. Innbiller meg at de er ganske dyre da de vil ha 11-1200$ for komplett turbo. Men det kan jo ikke skade Får sende de en mail og om det
Ta kontakt med GIK Turboteknik AB i Sverige. (http://www.gikturbo.se/ ). De har en bra hjemmeside med masse tips og råd.
De har både bytteturbo og overhalingssett til Garret.
Medlem nr 615
* '91 Miata med gule Koni Sport, komplett Racing Beat eksos (kjempe fornøyd), snart Racing Beat style bar, stoff interiør, JR CAI, OZ Racing F1 med Bridgestone Potenza 215/40/16
Takker for flere tips Fikk nettopp svar fra turbo.no, de skulle ha hele 10312,50,- for senterseksjon 8O 8O Håper ikke alle norske firma er like grådige..