Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har ikke sjekka helt enda.
Etter en spennende kjøretur i går med høyt bensinforbeuk.. fant jeg ut at det var noe galt
I dag tvangkjørte jeg bensinpumpa.. og det hørtes ut som dyse nr4 sto på å spraya for fult...
har ikke tid til å sjekke mer før jeg drar på jobb, men skal sjekke mere i kveld..
Noen som har noen triks hvis det er dysa ?
Evt noen som har dyser (RC440) å låne bort til jeg får meg nye ?
Last edited by Vidar on 13 Apr 2007, 01:18, edited 1 time in total.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
jeg har noen dyser liggende! Kjøpte dem av hr. oppistov i vinter, men har ikke fått satt de inn, og får vel ikke gjort det med det første heller!
Var vel noen til 1,8 liter, men jeg husker ikke helt.. har vist slettet meldingen også! Men, om disse fungerer, så kan du jo låne dem til du får tak i noen andre, eller kjøpe, om de tilfredstiller dine krav
jeg kan f.eks. sende de med noen innover på treffet i morgen?? om ønskelig da...
(dyser er vel disse som har sånn dings på seg som du skal koble til sånn "elektriske" dings? min uvitenhet!)
TraCkinG wrote:jeg har noen dyser liggende! Kjøpte dem av hr. oppistov i vinter, men har ikke fått satt de inn, og får vel ikke gjort det med det første heller!
Var vel noen til 1,8 liter, men jeg husker ikke helt.. har vist slettet meldingen også! Men, om disse fungerer, så kan du jo låne dem til du får tak i noen andre, eller kjøpe, om de tilfredstiller dine krav
jeg kan f.eks. sende de med noen innover på treffet i morgen?? om ønskelig da...
(dyser er vel disse som har sånn dings på seg som du skal koble til sånn "elektriske" dings? min uvitenhet!)
Blir litt for små disse til supercharger og link, kan bruke de om man kjører pent da, men anbefalles ikkje,
StianOppistov wrote:Blir litt for små disse til supercharger og link, kan bruke de om man kjører pent da, men anbefalles ikkje,
Hehe, ok, men tilbudet kan jo stå da, om han lover å kjøre rolig hehe.. om han skal være så uheldig å ødelegge dem, så kan jeg heller få noen kroner av vidar
får skrive her, eller sende en mail i morgen, så kan jeg sende de med innover (men, er kanskje slik at du også jobber vidar? noen andre igjen som må ta de med til deg da?)
Da har jeg bestilt nye 550 dyser i fra FM.. Vil ha plug&play dyser.. Gidder ikke å bygge inn motstander..
Så jeg får håpe at det er dysene det er noe feil med.. Hvis ikke får jeg se på det som en oppgradering
edit : Fant ut at det var mappet, ikke dysene. Så er like så greit at jeg ikke har fått svar på shipping enda
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive