Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Påsken 2002 var jeg i Tyskland og hentet hjem min første MX-5, med den hadde jeg fire morsomme år. I fjor vinter følte jeg likevel at tiden var inne for å prøve noe annet. Resultatet ble liten kvikk turbo bil på meg av spansk opprinnelse. Med det resultat at MX-5en ble ofret av økonomiske hensyn Men savnet etter den lille bilen med de gode kjøreegenskapene og frihetsfølelsen gav seg aldri. Så nå 13 måneder etter at jeg vinket farvel til min første MX-5, vant følelsene over fornuften og jeg er blitt eier av min andre MX-5
Denne gangen falt valgt på en 1998 NB 1,8l med to tidligere eiere som har kjørt beskjeden 70K på norske landeveier. Så nå håper jeg på en lang og varm sommer med mange laaaaange svingete omveier
Noen mobil bilder tatt av det nye vidunderet på vei fra sitt gamle hjem i Stavanger til sitt nye i Oslo:
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
Kjenner meg igjen ja, må nesten ha en slik bil, hadde selv nb en stund, men følte eg ble for redd for den, så eg kjøpte en gammel en igjen, da kan eg bruke den mer føler eg,,
Topp å være tilbake som MX-5 eier sol, svingete veier og MX-5 er en herlig kombinasjon
steffen wrote:Vurderte selv å kjøpe denne.
Fikk aldri mail tilbake av tidligere eier da jeg kom med et skambud
Betalte du det som stod i annonnsa eller?
Betalte ikke det som stod i annonsen, men var ikke mye jeg klarte og prute
Så må nok få solgt Seaten før jeg kan begynne og handle snacks til nybilen Men har allerede begynt og tenke på understell og kompressor. Det er det som er både gøy og farlig (les: dyrt) med disse bilene at det finnes så mye moro ekstrautstyr å få kjøpt
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)