Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mojo-91 wrote:Zipperless softtop med glassrute er helt genialt. Det tar nøyaktig et halvt sekund å legge ned toppen !
den slk`en er jo bare helt tragisk....
HVordan i all verden får du det til så fort?
Jeg må først ta og dra bøyle 3 helt tilbake til bøyle 2 for å så lege det ned og presse litt i det glass ruten tar borti den org. vidfangeren... tar hos meg ca 6-7 sek
´92 NA Sort Tan skinn Tan soft-top ny i mars, byttet selv:) orginal, bortsett fra powercooler av noe slag
mojo-91 wrote:Zipperless softtop med glassrute er helt genialt. Det tar nøyaktig et halvt sekund å legge ned toppen !
den slk`en er jo bare helt tragisk....
HVordan i all verden får du det til så fort?
Jeg må først ta og dra bøyle 3 helt tilbake til bøyle 2 for å så lege det ned og presse litt i det glass ruten tar borti den org. vidfangeren... tar hos meg ca 6-7 sek
Bruker bare ett par sekunder her også,. løsne låsene og slenge det bak. zipperless med glass-
siemens wrote:Kan noen forklare hva ziperless soft topp er??
Det betyr jo at man ikke kan ta av vindu, men blir ikke vinduet styggt etter hvert??
Vinduet brettes ikke slik det vil hvis du har plastvindu og glidelås. Dermed blir det ikke stygt.
På NC-utgaven er det bare en lås for taket - midt på. Utrolig enkelt både å åpne og lukke, som en kunne se på videoen av softtopen som stilte seg bak Mercedesen.