Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lenge siden jeg har vært her nå ! Pga heltidsrahibiltering av hus har det vært smått med miata-aktivitet på meg. Bilen stod faktisk lagret i 3 år !!! før den kom på veien igjen. FOR en herlig opplevelse å endelig rase rundt litt igjen Var en tur innom vår lokale Mazda-forhanlder og hadde en prøvetur med NC'en. Behagelig bil, fast i fisken osv, i det hele tatt en moderne utgave av MX'en. Var tydelig å se aldersforskjellen da jeg kom tilbake til min egen og interiør fra slutten av 80-tallet..
Men jeg synes faktisk min 91'BRG er mer livlig på veien - man liker vel sine egne barn best..
Uansett, gøy å være på veien igjen og på nettsidene her. Vi sees på veien !
3 år i "opplag"! Jeg holdt ikke lenger ut uten mx-5 enn en gjennomsnittlig vinterlagring. Solgte 91-modellen min i høst, kjøpte ny i april!
Jeg er utrolig fornøyd med NC, men jeg skjønner hva du mener med det du skriver. En har mer gocart-følelse i NA, men dette fikses lett med å senke NC-en. Det skal jeg gjøre med min i neste uke.
Og så er det forskjell i frasparket når en går fra 115 etterhvert noe slitte hester til 160...