Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fikk de nye lyktene denne uken og har startet med installeringen. Nå har jeg tatt ut den gammle lykta og ramma som lykta sitter i.
Er redd for å gjøre noe galt og spør her om det er slik at jeg skal bore opp og fjerne den stoppern? (bilde)
Men tror det er like lett å kutte den av med en vinkelsliper.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Nå har jeg fått montert lyktene på begge sider og lurer på om fjærnlys og nærlys er rett. er det slik at den minste/korte lampa skal være fjærnlys og den største lampa som nærlys?
En annen ting er det at høyre vippelykt peker mer opp i været enn lykta til venstre? hvordan kan jeg justere dette?
nærlys skal være ytterst, og dette ser du jo ved å teste de, men du ser også at de er forskjellig inni, siden nærlys skal lage en kurve...
du kan justere stopperne i lyktene, slik at høyden blir riktig,
men har du ikke fått bruksanvisning med?
alt dette stod i alle fall ganske greit i den jeg fikk, der står det også hvordan du ser forskjell på nær og fjern
på vei hjem nå når det er litt mørkere merka jeg at lysene peker i alle rettninger. justerte dem en hel del men vet ikke om det ble som det skal være. får se hvordan det blir når jeg lar en proff se å det
var veldig uvant å kjøre bilen når lyktene ikke sto rett opp. føler hele tiden at det er noe som er galt, hehe