Til Herefoss?

Forum for Rogalands saker

Moderators: Mike, Styremedlemmer

Post Reply
toroh
Moderator
Moderator
Posts: 217
Joined: 20 Sep 2004, 02:00
Location: Sandnes/Rogaland
Status: Offline

Post by toroh »

Her er siste info som er sendt ut på mail fra Norsk MX5/Miataklubb avd Rogaland:

***************************************
Utflukt til Herefoss fredag 8 til søndag 10 juni 2007

Avreise fra Sandnes ca kl 1700 fredag 8 juni.

Reiserute avklares etter hvert/underveis.

Det vil bli innkvartering hos Siv og Geir Landås i Herefoss, og hovedtema for turen vil være rekreasjon på forskjellige måter i området. Herefoss ligger ved RV41 i Birkenes kommune. Det er anslagsvis 3 timer å kjøre fra Sandnes. Opplysninger om hva man må ha med (sovepose for eksempel) og andre viktige saker kommer senere.

Påmelding til Debra på telefon 97 14 63 58 evnt mail borre.dybesland@lyse.no innen onsdag 6 juni 2007.

hilsen
Norsk MX5/Miataklubb avd Rogaland

***************************************

Jeg har sendt dem en melding om ditt spørsmål på forumet her, du kan også ringe Debre direkte som nevnt over for svar på dine spørsmål..

Dersom du bestemmer deg for å bli med er jeg sikker på at det blir en kjekk tur.. Vi kan desverre ikke delta denne gangen selv om det frister...

God Tur!!
Tor Olaf Høiaas
Medlem nr. 449

X: 2007 MX-5 1.8 Stormy Blue
X: 1990 MX-5 1.6 Classic Red
toroh
Moderator
Moderator
Posts: 217
Joined: 20 Sep 2004, 02:00
Location: Sandnes/Rogaland
Status: Offline

Post by toroh »

Er du med på sommerturen i år?
Dersom du ikke blir med på Herrefoss turen er det en glimrende mulighet til å treffe flere av medlemmene fra andre deler av landet også.. ser ut til at det blir rekord i år med deltagere (21 biler til nå).
Tor Olaf Høiaas
Medlem nr. 449

X: 2007 MX-5 1.8 Stormy Blue
X: 1990 MX-5 1.6 Classic Red
User avatar
gliset
0 RPM
0 RPM
Posts: 29
Joined: 18 Nov 2003, 01:00
Location: sola
Status: Offline

Herefoss

Post by gliset »

Hei Frode!

Jeg har ikke fått mailadressen din, kunne du sendt den til meg, så kommer du med på listen :-)

Vi har tenkt avgang fra Maxi Stormarked ca kl 1700. Rute kommer vi tilbake til :-) Vet foreløpig om to biler som skal dra, vi skal og tror det blir en deilig avslappende helg. Geir og Siv er meget hyggelige mennesker som gjør sitt ytterste for at folk skal trives. De skal planlegge hele helgen så jeg vet ikke så mye bortsett fra at de forbereder mat fredagskvelden, så handler vi sammen på lørdag. Sovepose og evnt pute må du ha med, ellers så skal alt være fikset! Godt humør må du også selvsagt ha med :-) Gleder meg til å treffes!

Debra
User avatar
Borre
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 253
Joined: 17 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 148
Location: 4053 Ræge
Status: Offline

Post by Borre »

Froden, du skulle vel ikke ha SU-regnr på bilen din? Observerte deg i så fall i går i ca 20-tiden på RV510 ved Ræge samt på RV44 mot Sandnes i morges. Bilen ser fin ut!

Etter hvert som vi får inn påmeldinger sender vi ut mer info vedr Herefoss-turen.
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
User avatar
Borre
2000 RPM
2000 RPM
Posts: 253
Joined: 17 Sep 2003, 02:00
Medlemsnummer: 148
Location: 4053 Ræge
Status: Offline

Post by Borre »

Ved de to anledningene jeg refererte til var jeg nok relativt anonym (dvs spaserende med bikkja langs veien og kjørende i Touring'n). Men følg hilseplikten, det blir verdsatt hos de fleste :D
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Post Reply