Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oppdaget i dag at bilen min sliter dekkene mer på innsiden enn på utsiden... Har 2-3mm på innsiden og 5-6mm på utsiden... Noen som vet om noen i bergensområdet som tar slikt kjapt og greit? Vil helst unngå merkeverkstedet i Fyllingen...
Hvor mye må jeg beregne å punge ut?
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
Hadde bilen min på 4 hjulskontroll idag faktisk!!! Var hos Hjulmakeren AS i Møllendalsveien. Der har de skikkelig bra utstyr, og folk som vet hva de driver med! Jeg fikk et prisoversklag på 1000-1500kr(alt etter hvor mye som måtte justeres), og endte opp med å betale 1000kr!
Merket STOR forskjell på bilen selv om det ikke var så mye justering som måtte til på min! Nesten som ny igjen nå, hehe!
Gjorde litt research på dette i fjor før eg hadde min inne - og det var da mange på f.eks Evo.no som skrøt av ER-AN Auto AS i Os. De var veldig proffe og oppsettet ble bra. Kostet vel ca. en tusenlapp tror jeg.
Medlem nr. 424
-92 miata Sort
-91 mx5 BRG -07 BMW 325d Msport
x 94 Saab 9000 CS 2.3 Turbo
x 88 Holden Commodore 3.0 Turbo
x 87 Honda CRX