Send melding når du bestemmer deg...
Kan være at jeg hiver meg på en budrunde...

Hadde vært kjekt med et nytt prosjekt.. lite aktuelt med skruing på min nye bil..
Moderator: Styremedlemmer
Har du bilder av bilen?fatlaces wrote:jeg vet mer på mandag kveld for å si det sånn...
uansett så føler jeg det er såpass med småfeil at jeg ikke kan be om så mye for bilen, og at den MÅ kjøpes av en entusiast som liker å skru litt.
og hvis det er noe det er mye av på forumet her så er det jo entusiaster
jeg kan jo liste opp samtlige feil så vet dere hva det handler om;
Førerdøren åpnes ikke fra utsiden (regner med det er en liten fjær eller lignende som har falt ut eller er slakk)
Rust ved kanalene, mest på høyreside.
Riper på skjermen bak (høyre side), pluss litt normal lakk slitasje rundt omkring.
Sprekk i den plastikkplata hvor skiltet sitter
Cd spilleren spiller ikke cd'er. dvs det sitter en cd i den som nekter å komme ut..
Knekt fjær bak på høyreside
Ikke lys i det venstre kjørelyset. Vanskelig å skifte lys fordi en skrue har rustet fast, trengs vel å bores opp.
Og det er igrunn det jeg vet om av feil, ellers er alt bra. Tut og kjør
Leveres som sagt med hardtop. Kjøper får også med sommer og vinterhjul. Er igjen noen sessonger på begge settene.
Følger også med nye indyglow instrumentskiver (mener det er disse; http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/471
Også har jeg to sentrallåsmotorer (Defa) som følger med.
Man får også med det originale rattet.
Men ja, jeg sier ifra hva som skjer på mandag.
skal se om jeg får tatt noen bilder i dag etter jobbtoroh wrote:Har du bilder av bilen?fatlaces wrote:jeg vet mer på mandag kveld for å si det sånn...
uansett så føler jeg det er såpass med småfeil at jeg ikke kan be om så mye for bilen, og at den MÅ kjøpes av en entusiast som liker å skru litt.
og hvis det er noe det er mye av på forumet her så er det jo entusiaster
jeg kan jo liste opp samtlige feil så vet dere hva det handler om;
Førerdøren åpnes ikke fra utsiden (regner med det er en liten fjær eller lignende som har falt ut eller er slakk)
Rust ved kanalene, mest på høyreside.
Riper på skjermen bak (høyre side), pluss litt normal lakk slitasje rundt omkring.
Sprekk i den plastikkplata hvor skiltet sitter
Cd spilleren spiller ikke cd'er. dvs det sitter en cd i den som nekter å komme ut..
Knekt fjær bak på høyreside
Ikke lys i det venstre kjørelyset. Vanskelig å skifte lys fordi en skrue har rustet fast, trengs vel å bores opp.
Og det er igrunn det jeg vet om av feil, ellers er alt bra. Tut og kjør
Leveres som sagt med hardtop. Kjøper får også med sommer og vinterhjul. Er igjen noen sessonger på begge settene.
Følger også med nye indyglow instrumentskiver (mener det er disse; http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... cts_id/471
Også har jeg to sentrallåsmotorer (Defa) som følger med.
Man får også med det originale rattet.
Men ja, jeg sier ifra hva som skjer på mandag.
Helt ille ser det ikke ut, men noe må jo gjøres, men alt er mulig å få til... bare man tar tiden og pengene til hjelpfatlaces wrote:forresten, er det noen som har noen kommentar til bildene ? Ser det for j****g ut ?
ser den under minst to ganger i året når jeg skifter olje, og har ikke lagt merke til noe særlig rust. så nei, tror ikke den er så ille under.TraCkinG wrote:Helt ille ser det ikke ut, men noe må jo gjøres, men alt er mulig å få til... bare man tar tiden og pengene til hjelpfatlaces wrote:forresten, er det noen som har noen kommentar til bildene ? Ser det for j****g ut ?![]()
Kommer jo litt ann på hvordan bilen ser ut under også... Den er vel ikke rustet i hjel der heller vel?
Synes ellers bilen er ok.. Må som sagt fikses litt, og koses litt med, men vi har vel en hel vinter som venter på oss snart?![]()