Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tror egentlig det blir penere slik som det er..
Kunne ha flytta skiltet mitt foran og satt det bak. Men gidder ikke nå..
Silverboy wrote:noen som har ett tilsvarende bilde med lite smalt skilt bak?
Stig: stilig bil, har du klarlakk på eller er den bare nypolert?
Last edited by Vidar on 03 May 2004, 22:19, edited 1 time in total.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Passformen er bra. Det var ikke noe problem å montere den. Som Flyi'n miata skriver: Great looking, top quality piece. Bolts on but will require finish work. This is a body shop job, not home mechanic. Best fibreglass we have seen.
Skal bli godt å få skattepenger + feriepenger på samme måned...
glaibilenmin wrote:venter bare på skatte penger eg...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Var en politimann som var så ivrig med å sjekke at jeg hadde lovlig Lite skilt foran. Kontrollen var i motsatt kjøre retning, og han kom over og stoppet meg. Bare for å sjekke om jeg hadde lovlig LS skilt foran.
Men ikke noe problem, jeg har godkjent LiteSmalt foran og LiteHøyt bak
Stig wrote:
Vidar wrote:
Det er ikke så lurt å kjøre såp ofte med utstillingsskilt...
Politi og biltilsyn stopper alltid meg for å sjekke at jeg har Lite skilt lovlig..
Jeg kjører bare med et høyt-lite skilt bak. Har ikke gidda å satt på skiltet forran etter at jeg kjøpte meg nye... Har kjørt uten nå i snart 3 måneder. Ikke noe problem! Ihvertfall ikke ennå.
Jeg har kjørt med lite smalt skilt foran i 2 år nå, har aldri blitt stoppet for kontroll av dette. Kjører ca 18000- 20000km i året.
Jeg blir sikkert stoppa fordi jeg ser så skummel ut..
AJF wrote:
Vidar wrote:Var en politimann som var så ivrig med å sjekke at jeg hadde lovlig Lite skilt foran. Kontrollen var i motsatt kjøre retning, og han kom over og stoppet meg. Bare for å sjekke om jeg hadde lovlig LS skilt foran.
Men ikke noe problem, jeg har godkjent LiteSmalt foran og LiteHøyt bak
Stig wrote:
Jeg kjører bare med et høyt-lite skilt bak. Har ikke gidda å satt på skiltet forran etter at jeg kjøpte meg nye... Har kjørt uten nå i snart 3 måneder. Ikke noe problem! Ihvertfall ikke ennå.
Jeg har kjørt med lite smalt skilt foran i 2 år nå, har aldri blitt stoppet for kontroll av dette. Kjører ca 18000- 20000km i året.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Silverboy wrote:noen som har ett tilsvarende bilde med lite smalt skilt bak?
Jeg har løst problematikken med at det lille skiltet bak er litt for lite. Kjøpte en svart blank skiltramme for US-skilter og monterte det lille skiltet mitt utenpå denne. Skiltrammen er bare en ramme, så det blir åpne felter på hver side av skiltet mitt. Jeg skaffet meg en tynn, klar akrylplate på Clahs Ohlsson som jeg skjærte til og monterte på innsiden av skiltrammen. Deretter lakket jeg akrylplata med svart lakk fra baksiden. Da blir det rimelig blankt på forsiden Til slutt var det bare å bore hull og montere skiltet utenpå her.
Jeg har gjort det samme selv, bare jeg brukte en gammel plexiplate.
mojo-91 wrote:
Jeg har løst problematikken med at det lille skiltet bak er litt for lite. Kjøpte en svart blank skiltramme for US-skilter og monterte det lille skiltet mitt utenpå denne. Skiltrammen er bare en ramme, så det blir åpne felter på hver side av skiltet mitt. Jeg skaffet meg en tynn, klar akrylplate på Clahs Ohlsson som jeg skjærte til og monterte på innsiden av skiltrammen. Deretter lakket jeg akrylplata med svart lakk fra baksiden. Da blir det rimelig blankt på forsiden Til slutt var det bare å bore hull og montere skiltet utenpå her.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive