Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
arildh wrote:Må jo ha litt stuff før det skjer da. Kjegler, frivillige tidtagere og minst 2 radioer. Det trenger jo heller ikke være noe landsdekkende klubb aktivitet på lik linje med turer osv. da det kun er Østlandet som kan delta pga. varighet og lokasjon. Men jeg er med.
Kjegler følger med på banen.
Klubben har 2 radioer.
Frivillige til tidtaking går nok greit. Enkelte kan jo bistå når de ikke kjører.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
kan godt høre med TS om noen der kan hjelpe til..?!
walkies har vi og.. kan ta en prat med frode (baneansvarlig. Gardermoen Raceway) om å fastsette en dato hvis det trengs.
enklere banekjøring er det vanskelig å få til!
er bra plass til 25+ biler. hvis det er i en helg.
I dag var det omkjøring for de som ikke fikk kjørt under normale forhold i september. Jeg hadde (desverre) tid fra forrige gang da det var supre forhold i dag. Jeg endte på 10. plass så det er jeg vel fornøyd med.
Synd det ikke var like forhold for alle. Gleder meg til neste gang. Kult om vi kunne stille som egen klubb herfra.
Det var Ford motorsport club som arrangerte på søndag men tilbød de som måtte kjøre etter oljesølet forrige gang gratis omkjøring på ss1. Jeg var ikke der men skulle gjerne kjørt om igjen da det var skikkelig bra forhold.