Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noen så kjenner til k-sport coil overs, ser det skal vera tuv på noen av disse kitta, er de brukbare tro, ser ut til at de skal funke, de skal vera de samme som d2..
Hvis du venter et par uker får du skikkelig tilbakemelding på Spax.. Bestilte et sett av dem i dag..
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
StianOppistov wrote:Jepp men har lest litt om spax, de var vist ikkje så bra, stod om de på www.miata.net
Joda, men der står det også at de snakker om noen med færre settings enn de som selges på brakes.no nå, altså en eldre modell.. Har en kompis som har Spax på sin BMW M535, og dem kjennes ikke så gærne ut på den hvertfall..
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
StianOppistov wrote:Jepp men har lest litt om spax, de var vist ikkje så bra, stod om de på www.miata.net
Joda, men der står det også at de snakker om noen med færre settings enn de som selges på brakes.no nå, altså en eldre modell.. Har en kompis som har Spax på sin BMW M535, og dem kjennes ikke så gærne ut på den hvertfall..
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Regner med at øhlins er ikke tuv ja, ingen av de gode kittene har tuv, merkeligt nok, bilen min er godkjent senket, får møkke de til ved eu, lettere og bedre det tror eg..