Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei. Kjøpte et etoppdeksel av rudolf i stad som skal sandblåses og lakkes tiluka, llurte på om den pakningen som sitter på kan brukes om igjen? eller hva koster en slik en ny??
og er det noe forskjell fra 90 hk deksel og 115 h`k??
Tommi
PS: dekselet og innsug blir lakkert svart blank med rødt konfilter på LMM på svart stål bøy, med røde pluggkabler... meninger? ^^
SweetMX5 wrote:Hei. Kjøpte et etoppdeksel av rudolf i stad som skal sandblåses og lakkes tiluka, llurte på om den pakningen som sitter på kan brukes om igjen? eller hva koster en slik en ny??
og er det noe forskjell fra 90 hk deksel og 115 h`k??
Tommi
PS: dekselet og innsug blir lakkert svart blank med rødt konfilter på LMM på svart stål bøy, med røde pluggkabler... meninger? ^^
Pakning bør byttes ja, får olje svetting visst ikke.
Ang. lakking, hva med svart matt? :O
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
Jeg synes finishen på dekslene til MSM er super.
Jeg lurer på om de er sandblåst (med noe grovt) for å få en slik overflate.
Dette dekselet er helmatt og rødt og befinner seg i det peneste motorrommet jeg har sett her på forumet.
(Bilen tilhører Arildh)
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package