Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hehe så mange røde mx5-er det er her oppe da, er ikke alene skjønner jeg... så en med rød hardtop her for litt siden også, da vinka jeg, men tror ikke de vinka tilbake.. må nok inrømme at det er ikke alltid jeg husker det selv. Kommer som regel på det når man har passert hverandre.... men da får jeg jo brukt det stygge tåkelyset til noe..
edw wrote:hehe så mange røde mx5-er det er her oppe da, er ikke alene skjønner jeg... så en med rød hardtop her for litt siden også, da vinka jeg, men tror ikke de vinka tilbake.. må nok inrømme at det er ikke alltid jeg husker det selv. Kommer som regel på det når man har passert hverandre.... men da får jeg jo brukt det stygge tåkelyset til noe..
Jeg var bare oppom en tur ved 18 tida Tirsdag i forbindelse med salg av MX-5`en. Da møtte jeg en dønn original rød NA med noe som ligna en finere frue Litt usikker da jeg svima og leita etter en sideveg.
Men, hu hilste IKKE, og budet jeg fikk på bilen var så latterlig lavt at jeg
heller gir den bort til et veldedig formål.
Jeg er et veldedig formål! Kan ikke skade med en bil til!
Uansett: Jeg har en 1991 mx-5 som det allerede er flash-to-pass på, og der holder lyktene seg oppe noen sekunder. Kan blinke så mye jeg orker og vil, og lyktene holder seg oppe til jeg slutter å blinke.
2006 BMW Z4 Roadster 2.2l
x 1991 MX-5 "Limited Edition"