Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er en stylebar dette.. Har selv hatt en slik.. Enkelte mener at den gir litt stivere bil, serlig dersom du ikke har stabstag bak setene, noe du vel ikke har siden du har 93 modell, men mulig jeg tar feil der (har ikke pugget alle valgene de som kjøpte bilen ny hadde )
Selv syntes jeg den er fin, så smaken er tydeligvis som baken. Kan av noen oppfattes som litt høy, men det er en smakssak... Mulig jeg har noen bilder om du vil se.. PM meg hvis du vil se bilder...
Eg har hatt slik på 2 mx5er. både na og nb, de stiver av bilen endel, og eg vil tro det er sikrere med en slik kontra uten, men ikke så mye som rollbar. den stylebare eg har nå er bare pynt og skrudd fast med 2 6mm skruer på begge sider, denne ifra ebay har mye grovere skruer og sitter faktisk meget godt fast.
stylebar greiene de fleste setter på, har ingen verdens ting med sikkerhet å gjøre da. de er shiny .. thats it.. folk kjøper vel ikke sånt og tror det hjelper på sikkerheten. når de er festa med 4 6mm bolter eller no sånt..
HF-mx5T wrote:stylebar greiene de fleste setter på, har ingen verdens ting med sikkerhet å gjøre da. de er shiny .. thats it.. folk kjøper vel ikke sånt og tror det hjelper på sikkerheten. når de er festa med 4 6mm bolter eller no sånt..
Denne på ebay har faktisk en bra festebrakett, som festet i setebeltene, og en 14mm bolt på siden, den må faktisk hjelpe, rørene er bra sveist også, store tykkere rør,mens den eg har så kommer ifra mx5parts. den tror eg at eg skal klare å rive av om eg ønsker. men man slipper å dille med å feste den, bare å skru fast på oem bolter..
HF-mx5T wrote:stylebar greiene de fleste setter på, har ingen verdens ting med sikkerhet å gjøre da. de er shiny .. thats it.. folk kjøper vel ikke sånt og tror det hjelper på sikkerheten. når de er festa med 4 6mm bolter eller no sånt..
HF-mx5T wrote:uten grovere fester.. og skråstag bakover, er det fullt mulig å brette den ned i en smell.
Ja men vil tro det er bedre med den enn kun nakkestøttene. bare min mening da, eg har hatt 2 av disse og de er faktisk meget stive, bra gods.. men funker nok ikke som roll bar, men vil nok hjelpe, bedre enn ingenting vil eg tro,,