Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den lille carbonspoileren på bakluken er perfekt.. Legg merke til hva som blir brukt på rå custombygg i USA for tiden... Er som regel bare en liten slik leppe..
Store vinger passer bare hvis hele resten av bilen passer til det. Små vinger kan brukes på biler med små endringer i utseendet.
Designet på en bil må henge sammen fra den ene enden til den andre, ellers ser det rotete ut.
Husk hva de gjorde med audi TT. Fine runde buer (ikke rette linjer) helt til de satte på den lille stjerten. Den skjærer meg i øynene hver gang jeg ser en TT. (Men de er jo så høye og stolprete også da, nesten like høye som en vanlig personbil)
Har dere forresten lagt merke til at en mx-5 ofte kan virke høyere hvis den er stylet uten å være senket, enn den er original (og usenket).
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Men: Blir oppgitt over folk som legger 454365 årsverk nedi bilen, og ikke klarer slike grunnleggende ting som å sentrere enderøra på eksosen. Jalla & turn-off!
Ellers kan widebody-kit være kult... Bør helst ha en funksjon da.
jo da men altså som sagt ting må være gjennomført er for mye jalla ute og går.. så en audi 80 her for en stund siden med en slik biltema vinge ostehøvel... tja. .. ikke særlig gjennomført?