Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nei da..... regner med den sitter i låse kassa, da kan du bruke en lang tynn skrutrekker til og vippe låse armene vekk fra låsekassa, og deretter drar du bare spilleren pent ut, ops... må gjøres på begge sider
Regner med at den sitter i "låsekassa".
På min radio fulgte det med to "verkyøy" (To bøyde strenger i en krøll som passer inn i fire hull på radioen ).
Har prøvd de, og de fungerer utmerket.
Ok, var noe slikt jeg regnet med. Jeg trodde "rammen" som sitter rundt spilleren var løs og at jeg måtte av med den for å komme til, men mulig det ikke er tilfelle.
Jeg skal ta en bedre titt på det i morgen så kommer jeg evnt tilbake
Har du ettermontert stereo eller et originalt anlegg?
Hvis du har et originalt, så er dette fastmontert i metallramma bak det svarte frontdekselet. Hvis du skal ha denne radioen ut så ser du noe av fremgangsmåten i denne linken: http://www.miata.net/garage/DashRmv_89_93.pdf
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
To vanlige kniver fra kjøkkenskuffen hjemme funker hvis spilleren er festet med to klips på hver side (den mest vanlige). Noen merker har to flate hull i toppen av spilleren (var det på en Sony spiller jeg hadde) Og så er det de som har fire hull (gjerne Blaupunkt)
Takk for tips. Det er en uoriginal spiller. Det ser ut som det er en løs ramme rundt selve spilleren (slik som er vanlig), men hos meg virker det som denne satt sykt godt fast. Jeg tror nemlig jeg må av med denne for å komme til å stikke noe imellom for å frigjøre spilleren fra rammen. Jeg tror kanskje jeg bare må bryte på litt. Selve konsollen er knust uansett så det er strengt talt ikke noe krise om noe går istykker.. :p