Klarte ikke å lokalisere denne lyden skikkelig, men kan en slik lyd komme fordi girkassa ikke sitter skikkelig?
Lyden var der ikke i går, men kom i dag etter at vi hadde startet motoren en gang på startgass..
Prøvde å få tatt opp lyd, men fikk det desverre ikke til. Skal se hva jeg klarer det i morgen, dersom ingen kan ha en løsning.
Bråkelyd under bilen
Moderator: Styremedlemmer
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 587
- Status: Offline
Bråkelyd under bilen
Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
www.miata.no
- Miatapowers
- 7200 RPM
- TraCkinG
- 7200 RPM
Jeg tror ikke den er løs.. Skal ikke være det, men var bare en kommentar som kom om en slik lyd ville være der om girkassa var litt løs.StianOppistov wrote:Er girkassa løs da. eller er det noe du tror, en girkasse pleier ikke løsne, men anbefaller ikke slike startgasser, ta heller en sprayflaske med bensin,
www.miata.no
www.miata.no
- TraCkinG
- 7200 RPM
Den lyden jeg snakket om her egentlig, løste seg når jeg fikk start på bilen. Denne lyden er iallfall ikke eksisterende pr. nå...
Nå er det bare vanlig eksosristing.. Vet ikke hvor dette kommer fra, bremseskjoldet sitter godt det.. Har heller nesten ikke flere varmeskjold igjen, er ett tror jeg.. får se hva jeg gjør med det. Blir ikke neo før ute i juli en gang iallfall!
Nå er det bare vanlig eksosristing.. Vet ikke hvor dette kommer fra, bremseskjoldet sitter godt det.. Har heller nesten ikke flere varmeskjold igjen, er ett tror jeg.. får se hva jeg gjør med det. Blir ikke neo før ute i juli en gang iallfall!
www.miata.no
www.miata.no