Årsmøte i Mazdaspeed-klubben
Moderator: Styremedlemmer
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Den lille svarte dingsen som du ser på bakken foran bilen der skal ta over for den svært midlertidige monteringen med strips inni der 
Måtte bare ha et sted å feste skiltet til jeg fikk "braketten", hehe. Neppe bra å tette igjen all luftinga sånn som jeg har gjort nå...

Måtte bare ha et sted å feste skiltet til jeg fikk "braketten", hehe. Neppe bra å tette igjen all luftinga sånn som jeg har gjort nå...

2004 Titanium Grey Mazdaspeed MX-5 Til salgs
1993 MX5 (Solgt)
1993 MX5 (Solgt)
-
- Moderator
Hmm, siden det ble så mye ståhei av at jeg hadde skiltet inni "hølet" så stakk jeg ut og monterte det på festet "over hullet" i frontfangeren.
Ser egentlig ikke helt bra ut. Tror jeg må prøve å mekke meg et feste så jeg får montert skiltet under hullet i frontfangeren gitt. Men nå er det i alle fall åpent for all den gode kalde lufta å komme inn.
Ser egentlig ikke helt bra ut. Tror jeg må prøve å mekke meg et feste så jeg får montert skiltet under hullet i frontfangeren gitt. Men nå er det i alle fall åpent for all den gode kalde lufta å komme inn.
2004 Titanium Grey Mazdaspeed MX-5 Til salgs
1993 MX5 (Solgt)
1993 MX5 (Solgt)
-
- Moderator
trenger ikke noe prefabrikert... to stag som du bøyer selv er nok..:NiteLite wrote:Hmm, siden det ble så mye ståhei av at jeg hadde skiltet inni "hølet" så stakk jeg ut og monterte det på festet "over hullet" i frontfangeren.
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
-
- Moderator
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
hva med sort?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |