alarm og sentrallås, hva skal jeg kjøpe?

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Post by Miatapowers »

Hva med wolf alarm da, koster ikke mye og har alle finessene man er ute etter, men er ikke fg godkjent da, men en god alarm trenger da ikke det, så lenge den hyler og stopper narkomanene ifra å ta kjerra,

http://wolfmiata.com/1/security.htm

Installing a reliable and efficient security system is usually a job for professional auto engineers. Normally wires have to be cut and soldered, and holes drilled into metal. But don’t worry — our engineers have designed a system specifically for the Miata 2 that's easy to fit. No soldering, no holes to drill in metal!

The Wolfmiata system offers you the following protection:

*

Opening the hood or doors will sound the siren and flash the turn signals.
*

An adjustable shock sensor also sounds the alarm if your vehicle is hit.
*

A microwave radar sensor protects the inside of the vehicle from intruders even if the top is down. This sensor detects mass, but is not set off by wind or vibration.
*

When the alarm is set, a starter kill relay is activated.

For further convenience and protection, an optional trunk pack is also available.

(Click images for larger view.)

Interface Harness.jpg (16205 bytes)The first secret to installing our system is a plug-in interface harness that makes all the important power connections for you. It installs the starter kill wiring by plugging into the factory harness behind the starter switch.Siren Mounting.jpg (30139 bytes)

In the engine bay, the siren mounts to an unused stud on the wheel arch. The engine bay is protected by a pin switch that fits to a factory-made hole.

led.jpg (21500 bytes)A bright, red, flashing LED can be fitted to the top of the steering column.

The radar sensor fits under the electric window switches and simply plugs into the alarm.radar sensor.jpg (18259 bytes)

All other parts bolt or wire tie into place and plug into special connectors .

The alarm comes complete with two key-ring size, remote transmitters with four buttons that offer a range of possible functions. The transmitters use the latest code-hopping technology and Automatic Transmitter Verification to ensure that your vehicle is secure.
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Plecto
0 RPM
0 RPM

Post by Plecto »

1500kr pluss norsk mva. porto og toll blir nok for mye det og. Fant flere gode alternativer på ebay til ca. 350kr. inkl porto fra storbritania. Det står at de kan brukes til å åpne bagasjeromsluka og evt. bensinluka, men jeg lurer jo da på hvordan dette egentlig fungerer og om jeg må bruke de åpner-funksjonene som følger med eller om jeg kan koble på hva som helst som bruker strøm, f.eks. hornet.
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM

Post by Miatapowers »

Plecto wrote:1500kr pluss norsk mva. porto og toll blir nok for mye det og. Fant flere gode alternativer på ebay til ca. 350kr. inkl porto fra storbritania. Det står at de kan brukes til å åpne bagasjeromsluka og evt. bensinluka, men jeg lurer jo da på hvordan dette egentlig fungerer og om jeg må bruke de åpner-funksjonene som følger med eller om jeg kan koble på hva som helst som bruker strøm, f.eks. hornet.
Men leser du hva wolf sitt er, så ser du at det er bolt on på miata, slipper lodding og kløe i feilsøk senere, eg vurdere dette sterkt, men nå er det slik at eg ikke har prioritert ennå, er så mye man må ha..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
EspenAndre
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 114

Post by EspenAndre »

Du kan koble til nøyaktig hva du vil, bare bruk et relé mellom om utgangen ikke er sterk nok!
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply