Bocken wrote:Jeg venter derfor utolmodig på at vi nå etter mange mislykkede forsøk endelig skal få en virksom nettside igjen. Gjør ikke løsningen for komplisert bare for å tilfredsstille alle nettfreaks, men kom med noe som virker NÅ.
Truls, gammel leder og dataamøbe.
Skal ikke tråkke noen på tærne, men jeg forespurte om det trengtes hjelp med nettsiden for mange år siden for første gang, da var det et svakt ja, men ingen som tok tak i noe.
Når det nå begynte å skje noe igjen (etter de andre forsøka) så sa jeg ja på betingelse av at noen i styret ville ta tak fra den siden. Hele grunnen til at jeg gidder dette er at jeg liker bilene, og synes det er synd at det ikke er en bra side med info om dette miljøet. Vil tro de fleste bare hopper rett inn i forumet slik som meg.
Så fra min side så ser jeg faktisk litt lett på meldinger om at folk er litt utålmodige, det er prisen for hvordan dette har vært håndtert før. Når det er sagt så gjøres det bra progresjon nå fra begge sider, blir dessverre ikke noe sommerside, men det blir tid til å få bra substans på siden. Når det er sagt så har jeg også en jobb, så det er LITT begrensa hvor fort man kan få ting gjort. Dessuten, så vil jeg ikke legge ut noe halvveis dritt, for da blir det fort igjen at det "bare er sånn" og ingen utvikling.
Det var dagens "politiske" innlegg. Kanskje litt krasst, men jeg smiler alltid