Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Fred93LE wrote:Sykt imponert!!! Nå skal jeg gå fra pc til pc på jobben å stemme. har vel 5-6000stk
kjør på, Fred.
Ligger på 14.plass og 625 stemmer etter lederen men det er fortsatt tre uker igjen med stemming
Jeg ser av det høye nivået på konkurrentene at jeg ikke kan vinne dette her, men det hadde vært utrolig gøy å blitt med videre som en av de ti finalistene. Uansett gøy å delta.
Takker og bukker godtfolk
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Kult design og verd en stemme, men det er et par der i rekka jeg ser som mer realistiske emner, litt fordi folk alltid kommer til å være mer konservative enn man tror når man sitter med blokka Er veldig interessert i bildesign selv, og vurderte å hoppe på skole nå som gamling, men har ikke tid til å bygge noen portfolio uansett.
Men forstår ikke hvorfor alle skal lage "moonbuggy" når det er snakk om "fremtidsbil", jeg kommer ikke til å kjøpe bil hvis de ser sånn ut som bidragene generelt. Men hadde aldri kjøpt en Peugeot uansett da Noe ala. Mazda Furai er veien å gå
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black