Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg gikk ut klokka 4 i godt mot at det skulle gå fort å bytte til nye skvettlapper. En eller annen slask hadde laget en brilliant patent, så blei sittende med dremel og dårlig kutteblad tilslutt. Blei vel ferdig 1830. Og da rekker jeg ikke vaske bilen så stod over.
Jeg gikk ut klokka 4 i godt mot at det skulle gå fort å bytte til nye skvettlapper. En eller annen slask hadde laget en brilliant patent, så blei sittende med dremel og dårlig kutteblad tilslutt. Blei vel ferdig 1830. Og da rekker jeg ikke vaske bilen så stod over.
Alle jeg kjenner som eier en mx-5 er veldig opptatte med å ha ren bil. Er vi virkelig så forfengelige
Alle jeg kjenner som eier en mx-5 er veldig opptatte med å ha ren bil. Er vi virkelig så forfengelige
Jepp.. :p
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Enig med Inglar her. Den grå NC'en hadde fete felger, men trenger desperat en senk. Ser ut som en offroader dersom luftgapet over hjula er større enn høyden på dekka.
13' Subaru BRZ
x - 10' Nissan GT-R
x - 08' BMW M3 Coupe
x - 06' Porsche 911 C2S
x - 04' Mazdaspeed, T. Grey
x - 93' Classic red
Medlemsnr: 563
biXen wrote:Man kan jo lure på hvorfor de har satt NCen på stylter originalt
Dagens krav mtp. forgjengersikkerhet. (?)
Mja, mulig, har den noe mer enn en stjerne den da? Vet at min bil har bla. panser som er laget med tanke på å ikke skade noen som blir påkjørt for mye ihvertfall, er vel samme greia de fortsetter på, men trenger vel ikke være offroader fordet?
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black