Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
coilovers med fjærer fra f.eks Åkrene fjærfabrikk for å få papirer og godkjenning på det, polyuretanforinger, og Racing Beat stabstag! Mangler bare foringer selv (og bremser da)
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
gode krengningshemmere. foran og bak, nye foringer, justerbare dempere (hardhet er viktigere enn høyde). vettuge hjulvinkler.. og fjærer med minst 300/200lb hardhet.. så er man i mål.. eibach osv er mer pynt enn funksjonelle greier til autoslalom og banebruk.. blir for lave i forhold til hardhet.. fm fjærene har EN eneste ulempe.. og det er at de ikke har tüv. men jeg hadde selv tatt sjansen.. er ti ganger bedre å kjøre med enn feks eibach, spes til sånn bruk..
Jeg kjører på Tokico Illumina på mellom 3 og 5 med H&R stab stag foran og bak. Sammen med Eibach fjører fra 1996 (de skal byttes en gang, men er fornøyd med de)
Jeg kjører på Tokico Illumina på mellom 3 og 5 med H&R stab stag foran og bak. Sammen med Eibach fjører fra 1996 (de skal byttes en gang, men er fornøyd med de)
Hva du mener med å slå nedi da, med eibach så slår man nedi bumpstops bare man svinger brått, eller om man akselerere og bremser fort så smokker de i bunn,, skulle ikke vert lov å solgt dette, kun brukanes til å ha i reserve ved eu kontroll.. eg er meget fornøyd med fm sitt, har prøvd masse annet, men kun dette så har funket noenlunde, men har lyst på ett godt coiloverskit med tuv..
Hva du mener med å slå nedi da, med eibach så slår man nedi bumpstops bare man svinger brått, eller om man akselerere og bremser fort så smokker de i bunn,, skulle ikke vert lov å solgt dette, kun brukanes til å ha i reserve ved eu kontroll.. eg er meget fornøyd med fm sitt, har prøvd masse annet, men kun dette så har funket noenlunde, men har lyst på ett godt coiloverskit med tuv..
Merka at med slitene orginale dempere så var ikke eibach fjørene noe som helst tess, da var det mye nede på bumpstopene.
Jeg har ikke opplevd etter at jeg fikk nye dempere (som regel på full stivt) at jeg har truffet bumpstops, det har skjedd over dumper i god fart, men ikke merket det under sving/små hull/dumper