Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
På metallfestet bak på hardtop'en til min 1998 MX-5 sitter det montert en gummipakning på metallfestet som sitter på selve hardtop'en.Denne virker som et mellomlegg mellom selve festet på top'en og karroserifestet.
Problemet mitt er at jeg mangler en av pakningene.
Er det noen her ute som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Og hva den event. heter på engelsk?
Hvis du ikke har bestilt ennå, vent på meg. Jeg trenger også en eller to av dem. Husker du prisen?
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Men der må det da være mulig å gjøre noe provosorisk selv, kontra å betale flere hundre kroner for en flat liten gummidings? Jeg ser min pakning var løs, så må fram med litt superglue..
Selve "pakningen" koster $ 9.95 men fraktkostnadene til Norge blir $ 25. Får vurdere å kjøpe noe annet samtidig.
Kanskje noen andre som skal handle derfra også slik at vi kan slå oss sammen og dele på fraktkostnadene? Vet ikke om det lønner seg men det kan jo vurderes? Blir summen for høy får vi vel både moms og toll og gud vet hva.
Svettlappene bak har jeg fått og de kostet $62.95 + frakt.Men de var fine!
Når Posten leverte meg svettlappene på døra tok de i tillegg kr 135 for den biten. De kostet meg derfor totalt kr 650. Tror Mazda skal ha kr 1200.
Nå har det brått kommet et par til fra Halden i klubben, MX-5 Halden.
Tenkte bare at det kan være lurt å kontakte hverandre ved utenlandsbestillinger. Skal ikke ha noe spesielt nå, men kamerat av meg er på jakt etter stylebar og nye matter.
Jeg har nå bestilt.
Et tips til kameraten din: Jeg kjøpte mine matter gjennom Mazda i Sarpsborg til minst like gunstig pris som ved bestilling fra utlandet.Verd å sjekke.
For de som er på mazda ogn sitt forum, kan man også ta kontakt med "turbohansen" han jobber på delelageret på Mazda i Drammen, og gir litt rabat, ganske sikker han sender rundt i landet også.