Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg skal vel ha på noe nytt understell til vinteren.
Det som står på nå er vel org. fra 93. Tenkte at det kunne være smart å bytte noen foringer i samme slengen.
Ikke det at jeg skal være så hardcore, men når man først må plukke fra hverandre ting så....osv..
Såvidt jeg klarer å lese virker den fra IL mindre hardcore. Noen som har erfaringer?
Dere som har byttet foringer, hva byttet dere til?
Jeg er med andre ord ikke ute etter å kjenne alle trikkeskinner og veiskjøter. Jeg er (som kjent) opptatt av å holde bilen noenlunde brukandes på vanlig vei og.
Er jo eneste bilen jeg har.
'92 NA 1,6 BRG "Schnell" FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
Er ingen artig jobb nei, gruer meg til jeg skal gjøre det Martin har gjort det og han brukte helgen. Brant ut de gamle foringene før han hamret inn de nye. Vurderer selv å gå sammen med en kompis å kjøpe garasjepresse slik at jobben blir betraktelig enklere. Men alle som har byttet er mer enn fornøyd så det er bare å bite tenna sammen og bruke den tiden det tar.
Heldigvis hadde jeg tigang til hydraulisk presse, så det gikk bra.
Verste jobben var faktisk å få løs et par av de lange boltene, måtte sage dem av med baufil.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red