Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg kan skrive under på at vi har fått en flott bil og en hyggelig kar med i klubben !
Anders og jeg har hatt noen viktige "prosjektmøter" i messa på Marienlyst.
Jeg har stort sett bare applaudert over planene.
Senest i går overleverte jeg en bunke med lesestoff som Anders kunne slå ihjel tida med.
Da møtte jeg en lettere nervøs fyr som til stadighet plager meteorologene med værvarsler for Atlanterhavet
Anders oppfører seg AKKURAT som en femåring en uke før jul.
(Og godt er det)
Velkommen i klubben Anders
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
den bilen så helt sykt bra ut
nesten så du må ta av deg skoene før du går inn...
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Rudolf wrote:Jeg kan skrive under på at vi har fått en flott bil og en hyggelig kar med i klubben !
Anders og jeg har hatt noen viktige "prosjektmøter" i messa på Marienlyst.
Jeg har stort sett bare applaudert over planene.
Senest i går overleverte jeg en bunke med lesestoff som Anders kunne slå ihjel tida med.
Da møtte jeg en lettere nervøs fyr som til stadighet plager meteorologene med værvarsler for Atlanterhavet
Anders oppfører seg AKKURAT som en femåring en uke før jul.
(Og godt er det)
Velkommen i klubben Anders
Erik
En liten digresjon:
Erik - jobber du også i NRK?
Skal snart innover og hilse på en jeg kjenner som jobber der, og få en skikkelig omvisning nemlig.
Og ja, den bilen så utrolig strøken ut
Var det mye styr å frakte den til Norge?
Mye koster egentlig frakta hjem?
Ikke mye styr med transport nei.
Litt telefonering til Motorships før jeg dro, - inntil jeg forstod hvordan dette fungerer.
I Usa bestilte jeg transport på Motorships internettside. Så sørget jeg for at Title (vognkort) og kjøpskontrakt ble sendt til Motorships speditør i Usa.
Så hentet de bilen hos selger, sørget for alle papirer, utførsel etc. Det eneste jeg gjorde var å ringe for å sjekke at alt var i orden og de hadde alt de trengte.
For å spare penger kunne jeg ha selv ha kjørt bilen til lastekaia i New Jersey. Men da måtte jeg ha ordnet omregistrering og forsikring og det hadde jeg ikke tid til.
Total pris for transport ca 10000kr. Det var summen jeg fikk oppgitt da jeg spurte . (har ikke fått regning ennå... )
Og om det var noen som lurte på hva bilen kostet: $7500 (x 5,60kr)
Anders
Er understell og motor like godt polert og tatt vare på som lakk og interiør (ifølge bilder), er det vel et kjempeflott strøkent eksemplarer av den årgangen.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Hei! Gratulerer! Montego Blue er en fin farge. Skifter mellom blå og grønn etter lysforholdene. Håper vi treffes på et torsdagsmøte til våren, så vi kan sammenligne farge(min er omlakkert, men det skal være orginalfargen) og options.
Din bil så FRYKTELIG strøken ut. Regner med at Erik "hjelper" deg å få tak i leppe foran og bak.
StianS - medlem nr. 562
X '95 Miata 1.8 Montego Blue, Tan skinn, Hardtop, AC, CC, Torsen diff, ikke ABS,
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package